شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#آرام

فعال سیاسی اصلاح طلب: بسته وحدت‌بخش دولت به تلطیف فضا و آرام شدن فضای سیاسی کشور کمک می‌کند

فعال سیاسی اصلاح طلب: بسته وحدت‌بخش دولت به تلطیف فضا و آرام شدن فضای سیاسی کشور کمک می‌کند

احمد حکیمی‌پور در رابطه با بسته وحدت آفرین دولت بیان داشت: این رویکرد در این شرایط کشور بسیار مثبت و لازم بود تا فاصله ها و این شکافی که در این چندماه اخیر ایجاد شده ترمیم شود.

احمد حکیمی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، درباره بسته وحدت‌آفرین دولت در راستای عفو گسترده رهبری، گفت: این تدابیر بسیار مثبت بودند و به تلطیف فضا، آرام شدن فضای سیاسی و این تنش‌هایی که جامعه در چندماه اخیر درگیر آن بوده است، خیلی کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: این رویکرد در این شرایط کشور بسیار مثبت و لازم بود تا فاصله ها و این شکافی که در این چندماه اخیر ایجاد شده ترمیم شود.

دبیرکل حزب اراده ملت با تاکید براینکه هرقدمی که باعث ایجاد اعتماد و آشتی در بین مردم شود خوب است، گفت: بهتر است این اقدامات مثبت توسط مسئولین طی شود و اگر که رویکردی وجود دارد در عمل هم اتفاق بیوفتد تا مردم باور کنند که دولت جهت‌گیری مناسبی از خود نشان می‌دهد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در انتها با مثبت ارزیابی کردن این اقدام دولت، خاطرنشان کرد: درکل هرگامی که کمک کند فضای کشور از این حالت التهابی بیرون بیاید و جامعه به آرامش برسد خیلی خوب و مناسب است و چه بهتر مسئولین هم در این رابطه پیش قدم شوند و اعتماد عمومی را جلب کنند.

انتهای پیام