شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسابقات جهانی#المپیک

مُهمدی: رقیبان سرسختی دارم/ اول به مسابقات جهانی فکر می‌کنم دوم به المپیک

مُهمدی: رقیبان سرسختی دارم/ اول به مسابقات جهانی فکر می‌کنم دوم به المپیک

علیرضا مهمدی گفت: انگیزه ی زیادی برای ملی پوش شدن دارم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهمدی، دارنده مدال طلای جوانان جهان در جدیدترین گفت و گوی خود گفت: پس از حضور در رده ی بزرگسالان به دو رقابت بین المللی جام جهانی و رنکینگ کرواسی اعزام شدم که خوشخبتانه در کرواسی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم.

قهرمان وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی کشور در مورد روند تمرینات اردویی گفت: حسن رنگرز مربی بسیار فهیم و فنی است و به رشد کشتی گیران کمک شایانی کرده است.

وی در مورد روند آمادگی جسمانی و رفع نقاط ضعف و ارتقاء نقاط قوت خود گفت: آمادگی جسمانی در اردوها انجام می شود و کشتی گیران روز به روز بهتر می شوند از لحاظ فنی نیز هم در شهرستان زیر نظر مربی خودم ملک محمد بویری و هم در اردو زیر نظر کادر فنی اشکالات خود را رفع می کنم تا به یک کشتی گیر شش دانگ تبدیل شوم.

مهمدی در مورد کشتی های خود در رده ی بزرگسالان گفت: رده ی بزرگسلان با جوانان بسیار متفاوت است و کشتی گیران بسیار مطرح و پخته ای در بزرگسالان حضور دارند، خوشبختانه در رقابت های قهرمانی کشور تمام خوب های این وزن را شکست دادم و در رقابت های کرواسی نیز موفق به کسب مدال طلا شدم.

وی ادامه داد: رقیبان سرسختی پیش روی خود در این وزن دارم و این موضوع انگیزه مضاعفی برای کار کردن به من می دهد.

این کشتی گیر اهل ایذه خوزستان در مورد شرایط کشتی و موفقیت در آن گفت: علاوه بر بحث فنی و جسمانی مسائل روحی و روانی نیز بسیار تأثیرگذار است و باید تا آخرین لحظه امید خود را از دست ندهیم و فکر نکنیم که بازنده شده ایم.

وی در مورد اهداف خود گفت: به احتمال فراوان و در صورت صلاحدید کادر فنی بعنوان عضو تیم ملی راهی رقابت های قهرمانی آسیا می شوم و در ادامه تمام تلاش خود را برای ملی پوش شدن در رقابت های جهانی صربستان 2023 خواهم کرد.

این کشتی گیر خوزستانی در مورد اینکه آیا به المپیک پاریس فکر می کند یا نه اظهار داشت: اولین هدف من کسب موفقیت و قهرمانی در رقابت های جهانی است و قطعا پس از آن اگر شرایط فراهم باشد خیلی دوست دارم که در المپیک نیز در وزن بالاتر به میدان بروم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امکانات اردویی بسیار مناسبی برای ما در نظر گرفته اند و اکنون که خانه های کشتی به 18 تشک مجهز شده اند و می توانیم تمرینات بسیار بهتری را انجام دهیم. ضمن اینکه یک سالن اختصاصی بدنسازی نیز برای ما درنظر گرفته شده که این موضوع نیز کمک شایانی را به کشتی گیران می کند. از لحاظ تغذیه و اسکان در بهترین شرایط قرار داریم و خوشحالم که کشتی کشور در چنین شرایط ایده آلی قرار گرفته است. 

انتهای پیام