شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستریونایتد#مصاف#بارسلونا

ژاوی: ۳ امتیاز حیاتی برای کورس قهرمانی را گرفتیم/ منچستریونایتد در بهترین فرم خود به مصاف ما می‌آید

ژاوی: 3 امتیاز حیاتی برای کورس قهرمانی را گرفتیم/ منچستریونایتد در بهترین فرم خود به مصاف ما می‌آید

سرمربی بارسلونا ضمن اشاره به فرصت‌سوزی شاگردانش مقابل زیردریایی زرد از کسب ۳ امتیاز حیاتی توسط تیمش در این دیدار ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) درهفته بیست‌و‌یکم لالیگای اسپانیا موفق شد در خانه ویارئال به برتری یک بر صفر برسد و به پیشتازی خود در این رقابت‌ها ادامه دهد، پس از این دیدار با اشاره به فرصت‌سوزی شاگردانش در این دیدار گفت: من موقعیت‌هایی زیادی را در این بازی دیدم که تبدیل به گل نشد. وقتی از موقعیت‌های خود بهره نمی‌برید، اوضاع همیشه یکسان است و تا آخر بازی رنج می‌کشید. ما اما در نهایت سه امتیاز حیاتی برای کورس قهرمانی را گرفتیم. ما فرصت‌های بیشتری نسبت به حریف داشتیم و همین برای زدن گل های بیشتر کافی است. تیم در شوتزنی موفق نیست. با این حال ما یک تیم تهاجمی هستیم، حتی اگر با حداقل امتیاز برنده شویم.

سرمربی بارسلونا که شاگردانش با این برد 56 امتیازی شدند و ضمن حفظ صدرنشینی خود، فاصله‌شان با رئال مادرید را به 11 امتیاز افزایش دادند، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: این فاصله غیرقابل عبور نیست چون هنوز 17 بازی باقی مانده است. خوشحالم، ما نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم و این فوق‌العاده است. ما محکم، جدی و سختکوش هستیم.

ژاوی در پایان در خصوص بازی پنجشنبه شب تیمش با منچستریونایتد در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا خاطرنشان کرد: منچستریونایتد در بهترین فرم خود به مصاف ما می‌آید. پیش‌بینی شرایط در یک مسابقه اروپایی سخت است. ما هیجان‌زده هستیم که کار خوبی مقابل منچستریونایتد انجام دهیم و به دور بعد رقابت‌ها راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/