شهر خبر

بارسلونا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد!

آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا با کسب یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل ویارئال، حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را افزایش دادند.

بارسلونا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست‌و‌یکم لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا در خانه ویارئال به میدان رفت که موفق شد میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد و با اضافه کردن سه امتیاز دیگر به کارنامه خود، فاصله‌اش را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی رئال مادرید افزایش دهد.

تک گل دقیقه 18 پدری، ستاره اسپانیایی خط میانی کاتالان‌ها برای ثبت هجدهمین برد فصل این تیم کافی بود تا آنها را 56 امتیازی کند و فاصله‌شان را با کهکشانی‌ها موقتاً به 11 امتیاز افزایش دهد، رئال مادریدی که چهارشنبه شب در آخرین بازی هفته بیست‌و‌یکم مسابقات از ساعت 21 به وقت تهران پذیرای الچه خواهد بود.

پیش از مصاف کاتالان‌ها با زیردریایی زرد نیز سه دیدار دیگر برگزار شده بود که در مهمترین آنها اتلتیکومادرید با وجود 10 نفره شدن در خانه سلتاویگو از دقیقه 70، با گلی که در دقیقه 89 ممفیس دپای به ثمر رساند، موفق به کسب سه امتیاز بازی شد و به لطف آن جایگاهش را در رده چهارم جدول تثبیت کرد.

در دو بازی دیگر هم وایادولید، تیم رونالدوی برزیلی مقابل میهمانش اوساسونا به تساوی بدون گل رضایت داد و نبرد ختافه با رایو وایکانو هم یک - یک مساوی به پایان رسید.