شهر خبر

قره سید رومیانی:دولت سیزدهم یک‌هزار و ۸۰۰ پروژه ناتمام ورزش و جوانان را تکمیل کرد

قره سید رومیانی:دولت سیزدهم یک‌هزار و ۸۰۰ پروژه ناتمام ورزش و جوانان را تکمیل کرد

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس وامور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: یک‌هزار و ۸۰۰ پروژه ناتمام سال‌های گذشته در دولت سیزدهم تکمیل و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «میرهادی قره سیدرومیانی» روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در فرهنگ‌سرای شهر اراک،  گفت: دولت سیزدهم زمانی‌ که مسئولیت را تحویل گرفت، چهار هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی نیمه‌تمام در حوزه ورزش و جوانان وجود داشت.

وی بیان کرد: با تلاش‌های فراوان و تامین اعتبارات مورد نیاز یک‌هزار و ۸۰۰ طرح آن با صرف اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان تکمیل شد که در برش استانی، استان مرکزی در این راستا سهم به سزایی داشت.

سرپرست معاونت حقوقی ، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: سرانه ورزشی کشور ۷۹ صدم درصد است و این سرانه در استان مرکزی ۹۶ صدم درصد است و این استان بالاترین سرانه ورزشی را به خود اختصاص داده است.

 میرهادی قره سید رومیانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سیاست حاکم بر کشور در سکانداری مدیریتی، اعتماد به جوانان است و استان مرکزی نیز در راستای این سیاست از شاخص خوبی برخوردار است.

وی عنوان کرد: همدلی خوبی در ورزش و جوانان با مدیریت ارشد استان مرکزی وجود دارد که این مهم می‌تواند استان را بیش‌تر از پیش به عنوان پیشران هدفگذاری کشور پیش ببرد.

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس وامور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: هر زمان که از طرف دشمنان نظام جمهوری اسلامی، فریادی شنیده می‌شود، باید بدانیم حتما هدفگذاری درست انجام شده است.

 میرهادی قره سید رومیانی یادآور شد: به عنوان نمونه، زمانی که وزیر ورزش و جوانان از طرف دشمنان نظام تحریم شد، نشان می‌دهد در پایه‌ریزی مکتب انقلابی و اسلامی در حوزه ورزش ‌جوانان موفق عمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: چند روز گذشته نیز در راستای انتصاب جدید سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی مباحث مطرح شد که نشان می‌دهد شخصیت آقای پیرایش و نحوه عملکرد فرهنگی این فرد، برخی‌ها را در خارج از کشور به درد آورد، و ما از این موضوع خوشحال هستیم.

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس وامور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: وزیر ورزش وقتی تحریم شد با افتخار به خود بالید و اعلام کرد، برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان، موفقیت‌های داشته که صدای آنها بلند شده است.

 قره سیدرومیانی اظهار داشت: سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی پرورش یافته و شاگرد مکتب حسینی است و رسالت سنگینی برعهده دارد و به طور قطع، در اتاق این مدیر همیشه به روی مردم باز است.

 انتهای پیام