شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجمع تشخیص#انرژی

 انصاری: فضای کشور هم مانند راهپیمایی برای حضور انتخاباتی همه سلایق فراهم شود / مسئولان تا سال آینده، مردم را فراموش نکنند

 انصاری: فضای کشور هم مانند راهپیمایی برای حضور انتخاباتی همه سلایق فراهم شود / مسئولان تا سال آینده، مردم را فراموش نکنند

ایلنا نوشت:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم واقعا فوق‌العاده و باشکوه بود، من امیدوار هستم که مسئولین از این حضور مردم انرژی بگیرند و بعد با تمام توان و با تکیه بر عقل، خرد و مشورت تلاش کنند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم همیشه نشان داده‌اند که مساله دفاع از اصل نظام، انقلاب، امام(ره) و شهدا را از عملکرد مسئولین جدا می‌کنند. ما در کشور مشکلاتی داریم و مردم در زندگی با مشکلات جدی‌تر مواجه هستند. همچنین ممکن است که کوتاهی‌هایی نیز داشته باشند. وی خاطرنشان کرد: اما علیرغم این مشکلات متعدد و جدی مردم دیروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صحنه آمدند که بگویند ما هنوز به اصل انقلاب وفادار هستیم.

انصاری در ادامه تصریح کرد: این حضور مردم به ویژه در روزهایی که دشمنان ما خواب‌های آشفته‌ای برای کشور ما دیده‌اند، بسیار حائز اهمیت است چراکه مردم خیلی جدی‌تر و پررونق‌تر به صحنه آمدند. وی افزود: حضور مردم واقعا فوق‌العاده و باشکوه بود، من امیدوارم که مسئولین از این حضور مردم انرژی بگیرند و بعد با تمام توان و با تکیه بر عقل، خرد و مشورت تلاش کنند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.

عضو مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به این سوال که «شاهد حضور اقشار متنوع جامعه در راهپیمایی بودیم، چه اندازه اهمیت دارد که فضا برای همه این طیف‌های متکثر و تفکرات مختلف در انتخابات فراهم باشد؟»، تصریح کرد: مردم ایران از همه اقشار و گروه‌ها ایران را دوست دارند، کشورشان را دوست دارند، هر بار که احساس خطر کنند جدای از دسته‌بندی‌ها و دلخوری‌ها به میدان می‌آیند، لذا شایسته است که فضای راهپیمایی برای حضور فعالانه همه سلایق در انتخابات‌ها نیز فراهم باشد چراکه انتخابات در کنار راهپیمایی یکی دیگر از جلوه‌های مهم مردمی بودن انقلاب ماست.

وی ادامه داد: من دیروز واقعا احساس شور و شعف و غرور کردم از اینکه رنگین کمانی از مردم ایران را در راهپمایی می‌دیدم، مسئولین باید پیام این حضور را دریافت کنند و دوباره مردم را تا سال آینده فراموش نکنند.

۲۱۲۲۰