شهر خبر

رئیس دیوان عالی کشور: حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افتخاری برای نظام است/ تهدیدات و توطئه‌های بیگانگان بر روی مردم ما تأثیری ندارد

حجت‌الاسلام مرتضوی‌مقدم اضافه کرد: به رغم شرایط بد آب و هوایی، شاهد بی‌سابقه‌ترین حضور مردم در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن هستیم که این موضوع، افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: این حضور مقتدرانه مردم مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان نظام اسلامی است. دشمن اخیرا تمام تلاش خود را برای فتنه انگیزی به کار برد، ولی صحنه‌های امروز او را مأیوس می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم گفت: پیام این حضور این است که تهدیدات و توطئه‌های بیگانگان بر روی مردم ما تأثیری ندارد.

وی ادامه داد: مردم امروز نشان دادند که بی توجه به این تهدیدات حضور پرشوری داشته و این حضور هر سال نسبت به سال قبل بیشتر و بیشتر می‌شود.

رئیس دیوان عالی کشور همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص پیام عفو گسترده افراد در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این عفو گسترده نشان داد که جمهوری اسلامی سر ستیز با مخالفین خود ندارد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم گفت: بنای جمهوری اسلامی ستیز با مخالفین نیست اما امنیت مردم و مال و ناموس مردم برای ما خط قرمز محسوب شده و اجازه نخواهیم داد عده‌ای این امنیت مردم را به خطر بیاندازند.

گفتنی است: حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور در جریان حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه، ضمن پاسخگویی به سوالات مردم به راهنمایی و مشاوره حقوقی مراجعین پرداختند.

انتهای پیام