شهر خبر

 رئیس شورای عالی استان‌ها: فرمان عفو رهبری، نشانه اجرای راهبرد «اتحاد ملی» است

 رئیس شورای عالی استان‌ها: فرمان عفو رهبری، نشانه اجرای راهبرد «اتحاد ملی» است

جماران نوشت:سروری گفت: به جای دعواهای سیاسی، اگر روی ساختن ایران و رسیدن به راه های ارتقاء خدمات مناسب به مردم بسیج شویم و منازعات سیاسی را به منازعات کارشناسی تبدیل کنیم، حتما زمینه های اتحاد و انسجام فراهم می شود.

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه رهبری به دنبال اجرای راهبرد «اتحاد ملی» است، گفت: به جای دعواهای سیاسی، اگر روی ساختن ایران و رسیدن به راه های ارتقاء خدمات مناسب به مردم بسیج شویم و منازعات سیاسی را به منازعات کارشناسی تبدیل کنیم، حتما زمینه های اتحاد و انسجام فراهم می شود.

پرویز سروری در راهپیمایی ۲۲ بهمن در خصوص راهکار وفاق و وحدت گفت: برخوردی که مقام معظم رهبری و قوه قضائیه انجام دادند، نشان می دهد که رهبری به دنبال اجرای راهبرد «اتحاد ملی» هستند؛ و کسانی که فریب خورده بودند و خسارت زیادی به کشور وارد کردند، مورد عفو رهبری قرار گرفتند.

رئیس شورای عالی استان ها افزود: من فکر می کنم مهمترین موضوع برای ایجاد اتحاد، وحدت و انسجام بین مردم و مسئولین، راهبرد «کارآمدی» است. یعنی به جای دعواهای سیاسی، اگر روی ساختن ایران و رسیدن به راه های ارتقاء خدمات مناسب به مردم بسیج شویم و منازعات سیاسی را به منازعات کارشناسی تبدیل کنیم، حتما زمینه های اتحاد و انسجام فراهم می شود.

۲۱۲۲۰