شهر خبر

استقبال روزنامه‌های منتقد از بسته وحدت‌آفرین دولت

استقبال روزنامه‌های منتقد از بسته وحدت‌آفرین دولت

اظهارات رئیسی درباره بسته وحدت بخش دولت، در کنار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن تبدیل به محور اصلی تیتر روزنامه های 23بهمن حتی در رسانه های منتقد دولت شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور شنبه 22بهمن در حاشیه راعهپیمایی 22بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در راستای نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و عفو قضایی تعداد زیادی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر، دولت به منظور امتداد این رویکرد حکیمانه در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی از ایشان کسب اجازه کرد و با موافقت معظم‌له، دانشجویان و چهره‌های فرهنگی، ورزشی، رسانه‌ای نیز که در اثر اقدامات غیرقانونی مشمول محدودیت‌هایی شده‌اند، مورد عفو و بخشودگی قرار خواهند گرفت.

رئیس جمهور افزود: یکی دیگر از محورهای بسته وحدت‌آفرین دولت، ایجاد تسهیلات بی‌سابقه برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور و رفع محدودیت حتی برای آن دسته از ایرانیانی است که در مقاطعی مرتکب اقدامات خلاف قانون شده‌اند.

همین اظهارات رئیسی در کنار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن تبدیل به محور اصلی تیتر روزنامه های 23بهمن حتی در رسانه های منتقد دولت شد.

روزنامه سازندگی ارگان رسمی حزب کارگزاران سازندگی تیتر «بسته گشایش» را برای این خبر برگزید

بسته دولت

همچنین روزنامه هم میهن که جمعی از اصلاح طلبان و کارگزارانی هایی چون کرباسچی و عباس عبدی گردانندگان آن هستند، همین تیتر یعنی «بسته گشایش» را برای این خبر به عنوان تیتر اول خود برگزیدند.

 بسته دولتروزنامه اعتماد اما در کنار تیتری از حضور وحدت آفرین مردم در راهپیمایی 22بهمن، تیتر اصلی دیگر خود را به خبر بسته وحدت آفرین دولت اختصاص داده و تیتر «تداوم سیاست عفو رهبری از سوی دولت» را انتخاب کرده است.

بسته دولت

تیتر اول ذروزنامه تعادل نیز به این خبر اختصاص دارد با تیتر: «امتداد مسیر عفو رهبری در دولت دنبال می شود».

بسته دولتروزنامه شرق نیز بعد از بازتاب حضور پرشور مردم، تیتر «امتداد مسیر عفو رهبری در دولت دنبال می‌شود»، از این تصمیم دولت استقبال کرده است.

روزنامه ها

 

 روزنامه اصلاح طلب «آفتاب یزد» نیز تیتر «بسته اجتماعی و سیاسی رئیسی» را انتخاب کرده و در این زمینه با یک جامعه شناس گفت و گو کرده است.

بسته دولت

 

روزنامه اقتصادی دنیای اقتصاد که رویکرد منتقدانه ای به اقدانات دولت دارد، تیتر و عکس اصلی خود را به تیتر «تصمیمات جدید دولت در امتداد عفو رهبری» اختصاص داده است.

بسته دولت

روزنامه آرمان ملی نیز با عکسی بزرگ و با تیتر «مسیر عفو رهبری در دولت دنبال می‌شود» به استقبال تصمیم مهم دولت رفته است.

بسته دولت

روزنامه اصلاح طلب ابتکار نیز با تیتر «آغوش دولت برای فریب خوردگان باز است» به استقبال این اقدام دولت رفته است.

 

 

روزنامه ها

انتهای پیام