شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش

اعلام آمادگی ارتش برای حمایت از فیلم‌های فارابی

اعلام آمادگی ارتش برای حمایت از فیلم‌های فارابی

امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش در بنیاد سینمای فارابی حضور پیدا کرد و دو فیلم «شماره ۱۰» و «سینمامتروپل» تماشا کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در آخرین روز از اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بنیاد سینمایی فارابی، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش به تماشای دو فیلم «شماره ۱۰» و «سینمامتروپل» از آثار بنیاد سینمایی فارابی نشست.

امیر تقی‌خانی در حاشیه بازدید از بنیاد سینمایی فارابی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در نهاد ملی سینمای ایران رقم خورده است، گفت: با ترکیب جدیدی که در بنیاد سینمایی فارابی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم و حضور آقای جوادی در فارابی، شرایط بهتری را در سینما و حوزه ارتش رقم خواهیم زد.

وی‌ ادامه داد: در تلاش هستیم در ساخت آثار فاخر برای مردم، مشارکت داشته باشیم. قدم‌های خوبی هم برداشته شده و حمایت فارابی و همراهی ارتش را داریم و امیدوارم برای سال آینده اقدامات خوبی را انجام دهیم.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه سوژه‌های خوب، متعدد و جذابی در ارتش برای فیلمسازی وجود دارد، ادامه داد: بخشی از این سوژه‌ها را ما باید معرفی کنیم و بخش دیگر را فیلمنامه‌نویسان باید به آثار ارتش مراجعه و استخراج کنند. کتاب‌های خوبی نیز درباره حوزه دفاع مقدس، زندگینامه شهدا و.. داریم که می‌تواند به آثار سینمایی تبدیل شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد اگر ما در ارتش موضوعات را تشریح کنیم و از طرف بنیاد سینمایی فارابی نیز فیلمسازان به فیلمسازی شوند، تنوع مضامین در سینما بیش از پیش خواهد شد.

انتهای پیام