شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#پیکان#ستاره استقلال

این ستاره استقلال مرده برای گلزنی به پیکان

در جمع شاگردان سرمربی پرتغالی استقلال یک بازیکن در دیدارهای اخیر دو بار به پیکان گل زده است.

این ستاره استقلال مرده برای گلزنی به پیکان

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تیم استقلال در شرایطی خود را برای مصاف هفته بیستم مقابل پیکان آماده می‌کند که یک بازیکن در جمع شاگردان فعلی ساپینتو دو بار در دو دیدار اخیر این تیم به پیکان گل زده است.

امیر ارسلان مطهری که در هفته‌های اخیر جزو بازیکنان ثابت و تاثیرگذار استقلال در پیروزی‌های این تیم به شمار می‌رود در بازی جام حذفی فصل گذشته (در دی ماه ۱۴۰۰) گل پیروزی استقلال مقابل پیکان را به ثمر رساند تا ضمن پیروزی، سند صعود تیمش را هم امضا کند.

استقلال و پیکان در هفته نهم دور رفت لیگ برتر گذشته نیز در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که استقلال توانست با نتیجه سه بر صفر این حریف را از پیش رو بردارد.

امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۸۵ زننده گل سوم استقلال بود که گل این بازیکن حکم تیر خلاص را برای تیم پیکان بازی کرد. پیش از مطهری، سیاوش یزدانی (۳۲) و محمد دانشگر (۷۴) برای استقلال گل‌های اول و دوم را به ثمر رساندند. با توجه به آمادگی بالای این روزهای مطهری در تمرینات استقلال و عدم تغییر مثلث تهاجمی استقلال در دو بازی گذشته(محبی – مطهری – قایدی) قطعاً ساپینتو برای باز کردن دروازه پیکان حساب ویژه‌ای روی مطهری باز کرده است.

ناگفته نماند؛ دو دیدار اخیر استقلال مقابل پیکان در دور برگشت فصل پیش و رفت فصل جاری با نتایج ۰-۰ بدون گل به پایان رسیده است.