شهر خبر

قول نقل و انتقالاتی فتح‌الله‌زاده به ساپینتو

مدیرعامل آبی‌ها پایتخت به این موضوع اشاره کرد که استقلال تنها یک جای خالی برای پرکردن و خرید جدید دارد.

قول نقل و انتقالاتی فتح‌الله‌زاده به ساپینتو

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علی فتح‌الله‌زاده ساعتی قبل میهمان تلفنیِ برنامه شب‌های فوتبالی بود و درباره مسائل مختلف پیرامون استقلال صحبت کرد. او در بخشی از این گفت‌وگو تلویزیونی به جذب بازیکن جدید برای ادامه راه استقلال در لیگ و جام‌حذفی پرداخت.

مدیرعامل آبی‌ها پایتخت به این موضوع اشاره کرد که استقلال تنها یک جای خالی برای پرکردن و خرید جدید دارد. آن طور که فتح‌الله‌زاده گفته، آبی‌ها به دنبال هافبکِ بازی‌ساز برای تکمیل ترکیب خود هستند تا با قدرت بیشتری با بالانشینان جدول رقابت کنند.

او حتی در ادامه نام علی قلی‌زاده و سردار آزمون را به زمان آورد که مورد توجه ساپینتو پرتغالی قرار گرفته‌اند اما چون این دو لژیونر ملی‌پوش در اروپا شاغل بوده و در حال حاضر تیم دارند، عملا این انتقال منتفی شده است. فتح‌الله زاده در پایان هم تاکید کرد که برای خرید گزینه مورد نظر ساپینتو، استقلال مشکل مالی ندارد و پس از جلسه‌ای که با سرمربی پرتغالی خواهد داشت، فرآیند جذب بازیکن موردپسند ساپینتو را استارت خواهد زد.

با جمع‌بندی صحبت‌های مدیرعامل استقلال می‌توان برداشت کرد که آبی‌ها به دنبال مهره‌ای تکنیکی، دریبل‌زن و با هوش هستند تا پازل فنی ساپینتو را تکمیل کند. بازیکنی مثل قلی‌زاده که با حرکات انفرادی، گره‌گشا استقلال در دیدارهای شش امتیازی و سخت با رقیبان مستقیم باشد؛ بازی‌های که پاشنه آشیل ساپینتو و شاگردان در این فصل بوده و آن‌ها را از سپاهان و پرسپولیس عقب انداخته است.