شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#جشن تولد

پیام قدردانی وزیر ورزش از حضور گسترده جامعه‌ ورزش و جوانان در خلق حماسه‌ ماندگار جشن تولد انقلاب

پیام قدردانی وزیر ورزش از حضور گسترده جامعه‌ ورزش و جوانان در خلق حماسه‌ ماندگار جشن تولد انقلاب

وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی از حضور پرشور و گسترده جامعه‌ی ورزش و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای ماندگار در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام  قدردانی سید حمید سجادی از جامعه‌  ورزش و جوانان ایران اسلامی بعد از خلق حماسه‌  باشکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شرح زیر است:

 امروز  در خیابان آزادی تهران ساعاتی را با مردم عزیز در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن سپری کردم تا جشن تولد چهل و  چهار سالگی انقلاب اسلامی را در کنار ولی نعمتان این نظام مقدس به زیبایی ثبت کنیم.

خداوند را شاکرم در حماسه‌ای که امروز مردم سراسر ایران اسلامی خلق کردند، نقش‌آفرینی جامعه‌ی ورزش و جوانان هم  به منصه‌ی ظهور رسید تا شکوه همراهی ملت ایران با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری بار دیگر  تجلی یابد.

حضور غرور آفرین جامعه‌ی ورزش و جوانان در سراسر ایران عزیز  یکی از فرازهای مهم تاریخی در تجدید بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوره‌ای رقم خورد که دشمنان با هر ترفندی به خیال خود در صدد بر هم زدم انسجام ملی در داخل کشور بودند.

خالصانه و صمیمانه مشارکت گسترده‌ی جامعه‌ ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌ها، مدیران کل استانی، مدیران باشگاه‌ها، روسای هیات‌ها، جوانان سربلند و ورزشکاران پرافتخار را در خلق حماسه‌ی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن  ارج می‌نهم و به نوبه‌ی خود از همراهی آنها تشکر و قدردانی می کنم. به امید استمرار در سربلندی  کشور عزیزمان ایران.

 

انتهای پیام