شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلالی#استقلالی ها

طعنه پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی ها

حسن خان محمدی پیشکسوت پرسپولیس گفت: وظیفه یک مهاجم گلزنی است و ما بالاخره یک شیخ دیاباته سالم، سرحال و فیکس را دیدیم.

طعنه پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی ها

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند در شهر آبادان، تیم صنعت نفت این شهر را با پیروزی ۲ بریک پشت سربگذارند. حسن خان محمدی مدافع راست سابق پرسپولیس پس از این دیدار عنوان کرد، استقلال رقیب اصلی گل محمدی و شاگردانش نیست! حالا که سراغ او رفتیم باز هم حرف خودش را تکرار کرد و گفت: بله، باز هم می‌گویم رقیب اصلی پرسپولیس در فصل جاری، سپاهان اصفهان است. به نظر من با تمام احترامی که برای استقلالی ها قائلم باید بگویم این تیم در فصل جاری باید برای عنوان سومی بجنگد.

وی ادامه داد: استقلال هر چند مهره های خوبی دارد اما به نظرم شرایط پرسپولیس و سپاهان اصفهان در حال حاضر بهتر است. رقابت اصلی بین یحیی گل محمدی و مورایس است و هریک بتوانند در ادامه فصل کم اشتباه تر به ویژه مقابل تیم های پایین جدولی و جدال رودررو ظاهر شوند می‌توانند در پایان فصل قهرمانی را جشن بگیرند.

خان محمدی افزود: در نیم فصل دوم بازی ها به مراتب سخت تر از نیم فصل اول می‌شود. تیم ها برخلاف نیم فصل اول شناخت بیشتری از تیم حریف دارند و از طرفی پای قهرمانی، سهمیه آسیا و سقوط کردن وسط است. هیچ تیمی از پیش برنده یا از پیش بازنده نیست. باور کنید گاهی بازی کردن با تیم های ته جدولی سخت از تیم های میانه جدولی می‌شود و به همین خاطر تیمی موفق می‌شود که آرامش داشته و از سرمربی با تجربه تری برخوردار باشد.

پیشکسوت پرسپولیس به دبل کردن شیخ دیاباته نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه یک مهاجم گلزنی است و ما بالاخره یک شیخ دیاباته سالم، سرحال و فیکس را دیدیم. او از زمانی که به پرسپولیس قرارداد بست به دلیل دیر اضافه شدن یا از دست دادن فصل بدنسازی با مصدومیت مواجه شد و بازی های نسبتا زیادی را از دست داد. حالا به نظر می‌رسد او دوباره تبدیل به همان شیخ دیاباته ای شده است که ما می‌شناختیم و آقای گل ایران شد. او در دیدار با صنعت نفت آبادان بسیار هوشمندانه و عالی بازی کرد و موفق شد دبل کند. البته نباید از کنار دوندگی و زحمات عیسی آل کثیر هم گذشت. عیسی نه تنها یک پاس گل به دیاباته داد بلکه با دوندگی و فضاسازی خود شرایط را برای گلزنی زوج خود در خط حمله فراهم کرد و نقش زیادی در گلزنی او داشت.

حسن خان محمدی مدافع راست سال های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص عملکرد دانیال اسماعیلی فر مدافع راست کنونی این تیم نیز خاطرنشان کرد: دانیال اسماعیلی فر یک مدافع راست انرژیک و نفوذی است. او توانایی زیادی به ویژه در فاز تهاجمی‌دارد و می‌تواند در گلسازی و حتی گلزنی مثمر ثمر باشد. انتظارات هم از اسماعیلی فر بالاست و عملکرد خوبی هم داشته است. من فکر می‌کنم در بازی با هوادار او دوباره پاس گل داده یا حتی گلزنی خواهد کرد. دانیال باید ذهن خودش را آزاد کند و در این صورت مطمئن باشید همیشه در حد یک ستاره ظاهر خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: این حرف من احساسی نیست و واقعیت را می‌گویم که پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است. یحیی گل محمدی هم جزو بهترین مربیان ایران و شاید هم بهترین است. بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که این فصل قهرمان نشویم. بازیکنان پرسپولیس اغلب تجربه بین المللی خیلی خوبی دارند و انشالله با حمایت هواداران این تیم در فصل جاری دبل خواهد کرد. پرسپولیس لیاقت آن را دارد که در جام حذفی و لیگ برتر جام قهرمانی را بالای سر ببرد.