شهر خبر

معاون رئیس جمهور: کشور به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

«محسن منصوری» معاون اجرایی رییس‌جمهور شد

منصوری گفت: بخش اعظمی از رضایت‌مندی مردم فرهنگ‌ مردم‌داری و احترام به مردم است، گاهی نمی‌توان مشکل مردم را حل کرد، اما می‌توان با احترام به مردم گره‌گشای مشکلات آنها بود.

به گزارش مشرق،‌ ظهر امروز همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار مرکزی، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بهره‌برداری همزمان از ۳۴ پروژه توزیع برق در اراک آغاز شد.

این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال در شهرستان اراک به صورت متمرکز در روستای نظم آباد به بهره برداری رسید.

معاون رئیس جمهور در این مراسم گفت: ما موظف و مکلف به مردم‌داری هستیم، مسئله مردم‌داری از مسیر خدمت‌می‌گذرد.

منصوری افزود: امروز کشور به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌هایی که در حوزه منابع وجود دارد، با اولویت‌دهی دولت به کارهای اساسی و پیشران، اتفاقات خوبی در کشور در حال رخ دادن است، به سمت قله در حرکت هستیم، هرچند در این مسیر دست‌اندازها و خستگی‌هایی وجود دارد، اما پیوسته در حرکتیم و عقب‌گرد نداریم.

وی بیان کرد: در این مسیر عقب‌گرد ممنوع است و به تعبیر حضرت آقا در رسیدن به مسیر آرمان‌ها عقب‌گرد ممنوع است و امروز با افتخار می‌گوییم دولت سیزدهم مومن به این شعار است.

معاون رئیس جمهور رضایت‌مندی در مردم را اصلی اساسی دانست و گفت: بخشی از رضایت‌مندی مردم با بهره‌برداری از پروژه‌ها محقق می‌شود، اما بخش اعظمی از رضایت‌مندی مردم فرهنگ‌ مردم‌داری و احترام به مردم است، گاهی نمی‌توان مشکل مردم را حل کرد، اما می‌توان با احترام به مردم گره‌گشای مشکلات آنها بود.

منبع: فارس