شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#۲۲ بهمن#پیروزی انقلاب

بازتاب جهانی مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

22 بهمن

حضور میلیونی مردم کشورمان در مراسم ۲۲ بهمن در رسانه‎های منطقه و جهان بازتاب پیدا کرد.

به گزارش مشرق،‌ مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور میلیونی مردم، بازتاب گسترده‎ای در رسانه‌های بین المللی داشت.

المیادین: راهپیمایی ۲۲ بهمن در هزار و ۴۰۰ شهر ایران برگزار شد

خبرنگار المیادین در مورد برگزاری راهپیمایی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشت: این راهپیمایی در بیش از هزار و ۴۰۰ شهر ایران برگزار شد.

پخش زنده مراسم از الاتجاه

الاتجاه عراق ضمن پخش راهپیمایی‎های مردم به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر ایران، نوشت که راهپیمایی‎ها به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

این پایگاه نوشت: شرکت کنندگان در راهپیمایی شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و … سر می‌دهند.

گزارش فلسطین الیوم از مراسم ۲۲ بهمن

فلسطین الیوم نوشت: امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی‌هایی در تمامی شهرهای ایران برگزار شد.

ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با راهپیمایی و جشن در استان‌ها و شهرهای مختلف گرامی می‌دارد.
راهپیمایی‌های بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از هزار و ۴۰۰ شهر ایران برگزار می‌شود.

الرصد: ایرانیان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند

پایگاه الراصد، نوشت: راهپیمایی‌های بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران پایتخت ایران و در هزار و ۴۰۰ شهر در در حال برگزاری است.

این پایگاه نوشت: شرکت کنندگان در راهپیمایی شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و … سر می‌دهند.

صدای افغان: مراسم پرشکوه ۲۲ بهمن در ایران در حال برگزاریست

رسانه صدای افغان نوشت: مراسم پرشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن، در ۳۸ هزار روستا و هزار و ۴۰۰ شهر ایران از ساعت ۹ صبح به وقت تهران آغاز شد و ۶ هزار نفر از عوامل رسانه‌های ایرانی و خارجی در حال پوشش این راهپیمایی هستند.

المنار: میلیون‌ها نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند

شبکه المنار نیز ضمن پخش تصاویری از مراسم ۲۲ بهمن در ایران، نوشت: تصاویر هوایی، حضور میلیون‎ها جمعیت در راهپیمایی‎های پیروزی انقلاب اسلامی در تهران را نشان می‎دهد.

لوموند: آیت الله رئیسی در جمع راهپیمایان سخنرانی کرد

لوموند فرانسه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشت: آیت الله رئیسی در جمع راهپیمایان که در میدان آزادی پایتخت ایران تجمع کرده بودند سخنرانی کرد.

خبرگزاری فرانسه در پوشش خبر راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشت: راهپیمایان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، خواستار حمایت از «ایران متحد، قوی و با ثبات» شدند.

این خبرگزاری همچنین نوشت: در اطراف میدان آزادی، موشک‌های سجیل و پهپاد شاهد ۱۳۶ ساخت ایران مستقر شدند.

همچنین خبرنگار خبرگزاری فرانسه گزارش داد: بسیاری از مردم ایران، با وجود سردی هوا، با پای پیاده در مراسم حاضر شدند.

خبرگزاری یمنی سبا نوشت: راهپیمایی‌های بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و در تمامی استان‌های ایران برگزار شد.

این راهپیمایی‎ها در تهران و هزار و ۴۰۰ شهر ایران برگزار شد.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا، میلیون‌ها نفر امروز در پایتخت و تمامی استان‌ها و شهرستان‌های ایران برای جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند.

مردم ایران امروز در هزار و ۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای این کشور در راهپیمایی‌های گسترده، نسل به نسل بر اصول اساسی انقلاب اسلامی در کشورشان تاکید کردند.

پایگاه لبنانی النهار نوشت: مردم ایران روز شنبه در تهران و سایر شهرها به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

کوران جاکارتا، گزارش داد که مردم ایران دسته دسته برای گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی به خیابان‎ها رفتند.

آی ۲۴، نوشت: راهپیمایان در ایران شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مالای میل، گزارش داد: مردم ایران برای برگزاری جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند.

رسانه‎های فرانسوی زبان estrepublicain و lorientlejour گزارش دادند که ایران شاهد برگزاری مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور بود.

گاردین، نوشت: مردم ایران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در تهران و دیگر شهرهای این کشور به خیابان‌ها رفتند.

العربیه انگلیسی گزارش داد که مردم ایران برای برگزاری مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب به خیابان‎ها رفتند.

شبکه العهد نیز ضمن پوشش حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گزارش داد: آیت الله رئیسی پس از شرکت در راهپیمایی تهران، سخنرانی کرد.

شبکه تی آر تی، گزارش داد که ایرانی‎ها برای برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‎ها رفتند.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه ضمن پوشش حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گزارش داد که راهپیمایی تهران و شهرهای ایران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

فرانس ۲۴ گزارش داد که مردم ایران با وجود سردی هوا، پای پیاده در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند.

رای الیوم نوشت: مردم ایران روز شنبه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و شهرستان‌ها شرکت کردند.

یاهو نیوز گزارش شد که مردم در سراسر ایران چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

شبکه تلویزیونی المسیره، گزارش داد که صبح شنبه راهپیمایی‌های بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران و در تمامی استان‌های ایران برگزار شد.

این شبکه افزود که آیت الله رئیسی، در پایان راهپیمایی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل میلیون‌ها نفر سخنرانی کرد.

واشنگتن پست، گزارش داد: ایرانی‎ها در خیابان‌ها و میدان‌های اصلی راهپیمایی کردند؛ همچنین ارتش ایران نیز موشک های بالستیک عماد و سجیل و موشک های کروز و همچنین پهپادهای شاهد-۱۳۶ و مهاجر خود را به نمایش گذاشت.

ای بی سی نیوز، نوشت: ایران روز شنبه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفت.

آسوشیتدپرس، یو اس نیوز و هیل نیز در گزارش‎هایی به مراسم چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداختند.

رویترز گزارش داد: رئیس جمهور ایران در میان جمعیتی که در میدان آزادی تجمع کرده بودند، سخنرانی کرد؛ در راهپیمایی تهران، موشک های ضد بالستیک ساخت داخل، یک پهپاد، یک رزمناو ضد زیردریایی و سایر تجهیزات نظامی به عنوان بخشی از این جشن به نمایش گذاشته شد.