شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

اضافه شدن بازیگر جدید به فیلم جیسن موموآ

اضافه شدن بازیگر جدید به فیلم جیسن موموآ

در حالی که فیلمبرداری «ارباب جنگ» جیسن موموآ ادامه دارد، بازیگر تازه‌ای به آن اضافه شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ کلیف کرتیس بازیگر تازه مجموعه تلویزیونی «ارباب جنگ» در یکی از نقش‌های مهم آن بازی می‌کند. او اکنون «آواتار: مسیر آب» را روی پرده سینما‌ها دارد.

موموآ که اهل هانالولوی هاوایی است، در کار تازه اش نقبی به تاریخ محل زندگی خود زده و درامی تاریخی درباره نیاکانش را در معرض دید و قضاوت تماشاگران قرار می‌ددهد.

او که هم اکنون درام قرون وسطایی موفق «دیدن» را روی آنتن دارد، یکبار دیگر با تهیه کنندگان این مجموعه پربیننده در شبکه اپل همکاری می‌کند. کلید فیلمبرداری «ارباب جنگ» اکتبر گذشته در نیوزیلند زده شد و تاکنون حدود سی درصد از صحنه‌های آن فیلمبرداری شده است. دلیل انتخاب نیوزیلند در کنار ارزانتر بودن امکانات تولید و معافیت‌های مالیاتی، خلق فضای هاوایی در قرن هجدهم میلادی است.

خط اصلی داستان این درام پرتنش در رابطه با اتحاد اهالی هاوایی برای مقابله با نیرو‌های استعمارگر خارجی در سه قرن قبل است. این افسانه از نگاهی بومی تعریف می‌شود.

موموآ در کنار تامس پا سیبت خالق «ارباب جنگ» هستند. او بجز نگارش فیلمنامه و بازی در نقش اصلی، از تهیه کنندگان و سرمایه گذاران آن هم هست.
«ارباب جنگ» در ابتدا قرار بود در هشت قسمت ساخته شود، اما حالا گفته می‌شود در نه اپیزود به دیدار تماشاگران می‌آید. جاستین چان کارگردانی دو قسمت اول و دوم را به عهده دارد و هنوز کارگردانان اپیزود‌های بعدی انتخاب نشده اند.

موموآ که فصل سوم دیدن او در حال پخش است، با «ارباب جنگ» اولین تجربه فیلمنامه نویسی اش برای تلویزیون را ارائه می‌دهد. او در سال ۲۰۱۴ هم فیلمنامه فیلم سینمایی «راهی به پالوما» را به صورت مشترک نوشته بود. این هنرمند و فعال اجتماعی ۴۳ ساله بازیگر و کارگردان این فیلم هم بود.

از دیگر نوشته‌های موموآ می‌توان به «شجاعان» در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد که نمایش موفقیت آمیزی نداشت. موموآ نویسنده فیلمنامه «آخرین مرد شکارچی» هم هست که هنوز راهی پرده سینما‌ها نشده است. او در این فیلم در نقش مکمل ظاهر شده است.

انتهای پیام