شهر خبر

خداییان: عفو پدرانه رهبری دشمنان را مایوس کرد و وحدت ملی را افزایش داد

خداییان: عفو پدرانه رهبری دشمنان را مایوس کرد و وحدت ملی را افزایش داد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره عفو گسترده متهمان اخیر در ادامه تصریح کرد: فرمان مقام معظم رهبری چند ویژگی بارز و مهمی دارد که این عفو، یک عفو پدرانه است. یعنی این عفو شامل کسانی است در این مدت فریب دشمن را خوردند و در اغتشاشات شرکت کرده بودند

ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه راهپیمایی 22بهمن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، اظهار کرد: امروز شاهد حضور پرشور و ذوق مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستیم حضور مردم در 44 سالگرد انقلاب نشان می‌دهد که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در توطئه‌ای که علیه نظام ایران داشتند با تبلیغات منفی که انتشار داده شده بودند با شکست مواجه شدند و نتوانستند بر اتحاد مردم تفرقه ایجاد کنند و در واقع این حضور مردم نشان دهنده این است که مردم نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران را مردم به مرحله پیروزی رساندند و برای حفظ و دفاع از آن تلاش کردند و جان مایه گذاشتند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از مشت محکم بر دهان دشمنان نظام به خصوص در راسش که استکبار جهانی است.

خداییان درباره عفو گسترده متهمان اخیر در ادامه تصریح کرد: فرمان مقام معظم رهبری چند ویژگی بارز و مهمی دارد که این عفو، یک عفو پدرانه است. یعنی این عفو شامل کسانی است در این مدت فریب دشمن را خوردند و در اغتشاشات شرکت کرده بودند و مقام معظم رهبری اعلام کردند که " کسانی که در اغتشاشات اخیر حضور داشتند و گول دشمن را خوردند از خودمان می‌دانیم و تمام این افراد فرزندان این مرز و بوم هستند.

 وی افزود: ویژگی دیگر این عفو، بخششی هوشمندانه و در زمان مناسب بود. یعنی زمانی این فرمان عفو صادر شد که دشمن حتی درصدی به آن فکر نمی‌کرد و دشمن با این عفو پدرانه رهبری ناامید و مایوس شد؛ از ویژگی دیگر این عفو می‌توان به عفو انسجام بخش اشاره نمود؛ یعنی وحدت را در جامعه افزایش داد که دشمنان می‌خواستند به وحدت مردم ایران لطمه وارد کنند اما رهبری با این کار وحدت بین مردم کشور ایران را بیشتر کرد.

خداییان در پایان تاکید کرد: براین اساس هم از رئیس قوه قضاییه و هم از مقام معظم رهبری صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام