شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#لیگ برتر#لیگ برتر والیبال

بازیکن تیم والیبال سریک: با مصدومیت در فینال بازی کردم؛ کتفم نیاز به جراحی دارد

بازیکن تیم والیبال سریک: با مصدومیت در فینال بازی کردم؛ کتفم نیاز به جراحی دارد

ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر والیبال بانوان گفت که با آسیب‌دیدگی در فینال لیگ برتر به میدان رفته است.

آیتک سلامت بازیکن تیم والیبال بانوان سریک گنبد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم. البته این عنوان می‌توانست بهتر شود و می‌توانستیم صد درصد قهرمان شویم، اما متأسفانه دو نفر از بازیکنان اصلی خود را از دست دادیم و من هم با مصدومیت بازی کردم، یعنی نتوانستم از تمام توانم استفاده کنم.

وی با اشاره به اینکه باید کتفش را جراحی کند، ادامه داد: کتفم آسیب دیده است و نیاز به جراحی دارد، اما با اینکه درد داشتم در مسابقات پایانی لیگ برتر بازی کردم.

 

بازیکن تیم سریک گنبد یادآور شد: به جز من، سایر بازیکنان هم برای کسب این موفقیت تلاش کرده بودند. من هم برای اینکه نتیجه بگیریم، مجبور بودم بازی کنم. البته خودم خواستم بازی کنم و در نهایت توانستیم به نایب قهرمانی برسیم.

وی در مورد کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر والیبال بانوان گفت: ارزشمندترین بازیکن شدن در لیگ برتر یکی از اهدافم بود و با کمک سایر بازیکنان توانستم این موفقیت را کسب کنم. من سال گذشته بهترین پشت خط‌زن و امسال ارزشمندترین بازیکن شدم.

سلامت در پایان گفت: بعد از لیگ برتر استراحت مختصری داریم و دوباره برای موفقیت‌های بیشتر پرقدرت شروع خواهیم کرد.

انتهای پیام/