شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#پیکان

رشیدی: پیشنهاد سریک برای تعویق فینال حرفه‌ای نبود/ شاگردانم برای قهرمانی با مسائل زیادی جنگیدند

رشیدی: پیشنهاد سریک برای تعویق فینال حرفه‌ای نبود/ شاگردانم برای قهرمانی با مسائل زیادی جنگیدند

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: شاگردانم برای کسب عنوان قهرمانی با مسائل زیادی جنگیدند و در نهایت به این عنوان دست یافتند.

نیلوفر رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از کسب دومین قهرمانی پیکان در لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: ما سال 96 قهرمان شدیم و امسال برای دومین بار عنوان قهرمانی را کسب کردیم. فکر می‌کنم یک مجموعه باعث شدند بر سکوی نخست بایستیم. بین افرادی که در باشگاه پیکان بودند، همدلی وجود داشت و همین مسئله باعث شد این نتیجه را کسب کنیم. من به بازیکنان پرتلاشم تبریک و خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان پیکان با خیلی از مسائل جنگیدند تا امسال قهرمان شوند و فکر می‌کنم باید به آنها دست مریزاد بگوییم.

 

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان در واکنش به صحبت‌های حجتی سرمربی تیم سریک گنبد مبنی بر رد پیشنهاد تعویق فینال از سوی تیم پیکان گفت: وقتی قراری را از اول لیگ می‌گذارند، نباید تغییر داد. زمانی که چهار تیم به مرحله پلی‌آف آمدند، تصمیم گرفته شد مقام تیم‌های سوم و چهارمی مشترک باشد، در صورتی‌که من معتقدم وقتی چهار تیم به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند، باید مسابقه رده‌بندی برای کسب مقام سوم و چهارمی هم برگزار شود.

وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی هم برنامه‌ریزی شده بود هر تیمی که دو پیروزی از سه بازی به دست آورد، به فینال راه پیدا کند که ما در دو بازی ذوب‌آهن اصفهان را بردیم، اما کار سریک و سایپا به بازی سوم کشیده شد. پس این مشکل ما نبود، چون ما در دو بازی اول پیروز شده و به فینال رسیدیم و همکاری نکردن‌مان به این دلیل بود که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم و تمرینات‌مان را هم بر همین اساس ترتیب داده بودیم و برنامه‌ریزی کردیم.

رشیدی تصریح کرد: سریک گنبد می‌خواست برای بازی مقابل ما زمان استراحت بیشتری داشته باشد و فکر می‌کنم از جنبه حرفه‌ای درست نبود. به همین دلیل باشگاه پیکان با این موضوع موافقت نکرد که بازی دیرتر برگزار شود.

وی استفاده از سیستم ویدئو چک در بازی فینال را خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: سیستم ویدئو چک در این مسابقه به کارمان آمد. مسابقه از نظر داوری خوب بود و در برخی موارد اشتباهاتی رقم خورد که البته در روند بازی خیلی تأثیرگذار نبود.

انتهای پیام/