شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

حسن خان‌محمدی: پرسپولیس می‌تواند سه امتیاز را از هوادار بگیرد/ توجه به رده‌های پایه اهمیت زیادی دارد

حسن خان‌محمدی: پرسپولیس می‌تواند سه امتیاز را از هوادار بگیرد/ توجه به رده‌های پایه اهمیت زیادی دارد

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در بازی برابر نفت با نمایش خوب خود نشان داد دو بازی اخیر و نتایجی که در آن رقم خورده اتفاقی بوده و این تیم از نظر فنی شرایط خوبی برای ادامه حضورش در کورس قهرمانی دارد.

وی افزود: پرسپولیس در آبادان در حالی به پیروزی رسید که یک گل از حریف عقب بود اما انسجام تیمی و توان فنی خوب پرسپولیس به این تیم کمک کرد تا ضمن جبران گل خورده در ادامه بازی کامبک زده و شکست را با پیروزی تغییر دهد. تیم پرسپولیس در آبادان منطقی و حساب شده بازی کرد و توانست مزد زحماتش را در این دیدار بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه روند رو به رشد پرسپولیس چگونه می تواند تداوم داشته ‌باشد، خاطرنشان کرد: تنها مسئله‌ای که می‌تواند مانع نتیجه‌گیری پرسپولیس شود ورود و بروز حاشیه ها برای تیم است و اینکه مسائل حاشیه ای ذهن بازیکنان و اعضای تیم را به خود معطوف کرده و تمرکز را بگیرد. اگر پرسپولیسی ها بتوانند مانع ورود حواشی به داخل تیم شوند از نظر فنی قرمزها یکی از شایسته ترین ها برای قهرمانی در لیگ محسوب می شوند.

خان‌محمدی درباره پیوستن مهاجم خارجی به جمع سرخ‌پوشان گفت: هنوز شناخت زیادی از این بازیکن نداریم و به همین دلیل نمی توان در مورد شرایط پریرا صحبت کرد. این مهاجم برای پرسپولیس حکم هندوانه سربسته را دارد. به نظرم باید به او زمان داد و بعد از آن در موردش قضاوت کرد.

سرمربی نونهالان پرسپولیس افزود: پرسپولیس می‌تواند با تکیه بر بازیکنان آینده دار به شرایط خوبی دست پیدا کند و برای سال های بعد سرمایه گذاری داشته باشد. شما ببینید بازیکنی مثل عمری بازیکنی است که از تیم ‌های پایه و آکادمی پرسپولیس به تیم بزرگسالان رسیده و حالا نشان داده که می‌تواند در جمع بزرگسالان مهره موثری باشد.

بازیکن سال های گذشته پرسپولیس در خصوص بازی پیش روی سرخ‌پوشان برابر تیم هوادار تصریح کرد: برخی از تیم ها برابر پرسپولیس بازی بسته را برگزار انجام می دهند تا بتوانند با حداقل امتیاز میدان را ترک کنند. هفته های قبل تیم هایی مانند فولاد، آلومینیوم و ذوب آهن این کار را انجام دادند و در این بین به جز تیم ذوب آهن دو تیم دیگر توانستند از این راه امتیاز بگیرند. با این وجود بازی منطقی و حساب شده مقابل هوادار می تواند شرایط خوبی را در این دیدار برای پرسپولیس رقم زده و امتیاز کامل این بازی را به اندوخته های قبلی سرخ‌پوشان اضافه کند.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام