شهر خبر

سردار در دسترس آلونسو برای بازی حساس بوندس‌لیگایی

سردار در دسترس آلونسو برای بازی حساس بوندس‌لیگایی

ورزش سه نوشت: سردار آزمون، پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت برای جدال با هوفنهایم در دسترس آلونسو است.

بایر لورکوزن هفته گذشته در غیاب سردار آزمون مقابل آگزبورگ شکست خورد و این هفته قرار است در بازی خارج از خانه مقابل هوفنهایم قرار بگیرد.

به همین دلیل، ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی لورکوزن در مصاحبه خود اعلام کرده است که سردار آزمون بعد از اینکه بازی قبل را به علت بیماری ویروسی از دست داده، اما این هفته در دسترس است و می‌تواند برای تیمش به میدان برود. خبری خوب برای مهاجم ایرانی که او را امیدوار به درخشش در بوندس‌لیگا می‌کند.

اما شاید مهم‌ترین غایب لورکوزن برای این مسابقه پاتریک شیک باشد. بازیکنی که به علت مصدومیت از کشاله ران، حدود ۳ ماه از ترکیب این تیم آلمانی دور بود. اما او دوران نقاهت این آسیب‌ دیدگی را پشت سر گذاشته و برای مسابقه این هفته به علت درگیری با ویروس گوارشی غایب است. با این حال نگرانی خاصی وجود ندارد و شیک برای مسابقه با موناکو در رقابت‌های اروپایی در دسترس خواهد بود.


هوفنهایم با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و به دنبال فرار از منطقه سقوط است، چرا که تیم‌های پایین جدولی را نزدیک به خود می‌بیند. از طرف دیگر، لورکوزن هم به دنبال کسب هر سه امتیاز و صعود تا جایگاه هشتم جدول است.

۲۵۱۲۵۴