وزارت اطلاعات و سازمان  اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خرابکاری اخیر در اصفهان، اطلاعیه مشترکی صادر کردند که به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با عرض تبریک و تهنیت صمیمانه به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند که با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.

با توجه به ادامه‌دار بودن جریان تحقیقات از متهمین بازداشت شده، لذا اطلاعات تکمیلی در زمان مقتضی منشر خواهد شد. اجمالاً تاکنون دخالت مزدوران رژیم موقت صهیونیستی در آن اقدام اثبات شده است. اگر چه عملیات ناکام رژیم غاصب درپی استیصال از ضربات کوبنده‌ای است که در درون سرزمین‌های اشغالی دریافت کرده است، با این‌حال جان برکفان گمنام در دو نهاد اطلاعاتی کشور اعلام می‌نمایند به رغم ناکامی آن رژیم در اقدام سخیف پیش‌گفته، با این‌حال نفس تعدی به حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران، مجازات مضاعف داشته و با واکنش عبرت‌آموز حافظان امنیت ایران مقتدر مواجه خواهد شد. 

وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی