شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#جمعه

خطیب جمعه قم: جلوه‌ای از دولت کریمه حضرت حجت (عج) را در عفو رهبری دیدیم / حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن،«تجدید بیعت» با امام و رهبری است

خطیب جمعه قم: جلوه‌ای از دولت کریمه حضرت حجت (عج) را در عفو رهبری دیدیم / حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن،«تجدید بیعت» با امام و  رهبری است

مهر نوشت: آیت الله سعیدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی الحمدالله مرزهای فرهنگی و فکری را درنوردیده و در عرصه بین الملل به مثابه یک ابرقدرت در برابر لیبرال دموکراسی و نظام سرمایه داری به پیش ایستاده الحاد و تباهی فکری نظام سکولار رو به چالش کشیده است.

امام جمعه قم گفت:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه استحکام درونی، اعتماد متقابل ملت و نظام است و مقام معظم رهبری تصریح کردند دشمنان مردم ایران از راهپیمایی شما ملت ایران در هراس هستند.

آیت الله سید محمد سعیدی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: علارغم همه کینه توزی های دشمنان، انقلاب اسلامی ایران همچنان استوار مسیر خود را ادامه می‌دهد.

خطیب جمعه قم ادامه داد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عمل صالح و اقتدار آفرین و نشانه جهاد و حضور ملت ایران در صحنه و دفاع از ولایت و تجدید بیعت با امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است.

وی بیان داشت: حضور ملت ایران نقشه‌های پیچیده و ترکیبی دشمنان را از بین برده است و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه استحکام درونی، اعتماد متقابل ملت و نظام است و مقام معظم رهبری تصریح کردند دشمنان مردم ایران از راهپیمایی شما ملت ایران در هراس هستند.

وی ادامه داد: دشمنان ملت ایران بدانند که نمی‌توانند مردم را از هم و مردم را از نظام جدا کنند و مردم را به جنگ با یکدیگر وادار کنند.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند اتحاد راهبردی است که در مقابل راهبرد دشمن کارساز است و باید اتخاذ کنیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی الحمدالله مرزهای فرهنگی و فکری را درنوردیده و در عرصه بین الملل به مثابه یک ابرقدرت در برابر لیبرال دموکراسی و نظام سرمایه داری به پیش ایستاده الحاد و تباهی فکری نظام سکولار رو به چالش کشیده است.

خطیب جمعه قم ادامه داد: انقلاب اسلامی تمدنی برای نجات انسان معاصر بر پایه ایمان و عمل در مقیاس جهانی و نیز پافشاری بر باورها و ارزش‌های اخلاقی و انسانی در گستره جهانی پدید آورده است.

آیت الله سعیدی گفت: این قرن به برکت انقلاب اسلامی و ملت مقاوم و صبور و شکور ایران، قرن ولایت محمد و آل محمد (ص) است.

وی افزود: جلوه‌ای از دولت کریمه حضرت حجت (عج) را در عفو گسترده رهبر معظم انقلاب برای افرادی که در اغتشاشات اخیر نقش داشتند دیدیم که برگرفته از حکمرانی اسلامی و بر پایه رحمت بر اساس و به جهت التیام زخم‌ها و جبران اشتباهات و بازسازی شخصیت خاطیان و مجرمان و بهره‌مندی از ظرفیت جوانان این مرز و بوم است به گونه‌ای که در سابقه کیفری این افراد نیز ثبت نمی‌شود.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) بیان داشت: عفو حکیمانه، کریمانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب در اوج اقتدار نظام اسلامی رخ داد.

خطیب جمعه قم عنوان داشت: با حرکت پشت سر رهبری به حول و قوه الهی در سایه عمل به توصیه‌های ایشان همه مشکلات برطرف می‌شود.

۲۱۲۱۷