شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خدمت رسانی

باید مرتب به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید، نوین و فناورانه بود

باید مرتب به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید، نوین و فناورانه بود

وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی مدیران این وزارتخانه در فرودگاه مشهد، با تأکید بر اینکه شأنی جز خدمت رسانی برای خودمان متصور نیستیم، تصریح کرد: باید مرتب به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید ، نوین و فناورانه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شامگاه روز گذشته در پایان سفر یکروزه خودبه استان خراسان رضوی با تشکیل شورای هماهنگی مدیران وزارت راه و شهرسازی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با تأکید بر اینکه شأنی جز خدمت رسانی برای خودمان متصور نیستیم، تصریح کرد: دستگاهی که بیشترین تماس را با مردم دارد باید مرتب به مردم گزارش دهد که چه می کند.

وی بیان داشت: اگر صادقانه خدماتمان را به مردم بگویید مردم هم در مشکلاتی که برایمان پیش می اید صادقانه همراهی می کنند.

وی یادآور شد: نباید دچار تکرار کارهای معمولی شویم ، باید هرروز متفاوت تر از روز دیگر خدمات به مردم شریف ارائه دهیم و مرتب باید به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید ، نوین و فناورانه بود.

این جلسه با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی  از جمله معاون مسکن و ساختمان، معاون معماری و شهرسازی ، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری، مدیرعامل شرکت راه آهن و مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی و دیگر مدیران ستادی و استانی حوزه راه و شهرسازی برگزار شد.

20 بهمن 1401، همزمان بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه و خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید گلبهار خراسان رضوی و ارتباط تصویری با دیگر استان ها افتتاح شد.  همچنین در استان خراسان رضوی ۲۱ پروژه راهداری به ارزش ۱۳ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۷ پروژه به ارزش ۶ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین عملیات اجرایی ساخت هفت باب مدرسه نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی د رخراسان رضوی با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

همچنین بازدید از وضعیت ساخت پل دسترسی گلبهار به اتوبان مشهد چناران و اعلام خبر تمیل این پروژه تا خردادماه سال آینده از موارد دیگر در این سفر یکروزه بود.

 افتتاح یک مجتمع تجاری مشارکتی، آغاز عملیات اجرایی فاز ۳ شهر جدید گلبهار و بازدیداز طرح های نهضت ملی مسکن از دیگر برنامه های وزیر راه وشهرسازی در شهر جدید گلبهار در استان خراسان رضوی بود.

انتهای پیام