شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کودکان#خواجه#پاشا:#هیچ#نعمتی#بزرگ‌تر#فرزند#نیست

خواجه پاشا: هیچ نعمتی بزرگ‌تر از فرزند و کودکان نیست

خواجه پاشا: هیچ نعمتی بزرگ‌تر از فرزند و کودکان نیست

نشست مطبوعاتیِ فیلم سینمایی «در آغوش درخت» روز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن برای اصحاب رسانه و جامعه منتقدان با حضور عوامل فیلم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ بابک خواجه‌پاشا کارگردان فیلم «در آغوش درخت» در نشست خبری این فیلم گفت: عرض سلام خدمت اهالی رسانه که کارتان این مدت بسیار سخت بود. شماها کاری کردید که جشنواره فیلم فجر زنده بماند. این فیلم تقدیم به تمام مادران ایرانی می‌کنم‌. درباره موضوع فیلم هم بگویم که خانواده موضوعی که برای من همواره دغدغه بوده‌ است. از خانواده می‌توان اجتماع و سیاست را درست کرد. حتی برای شما مثالی بزنم. ما باید روی مسئله طلاق که رشد چشمگیری در کشور ما دارد، کار کرد و فیلم ساخت.

کارگردان ادامه داد: پیام فیلم فقدان است‌. احساس می‌کنم هیچ نعمتی بزرگ‌تر از فرزند و کودکان نیست. کودکان بسیار در زیست ما تاثیرگذار است. یک کودک فوق‌العاده‌ است و می‌تواند جهان را تغییر دهد. کودکان نیاز به احترام دارند. گاهی ما برای ساختن فیلم، به سراغ حرف‌های گنده می‌رویم درحالی که می‌توانیم از چیزهای ساده، فیلم‌هایی را خلق کرد که به سینمای ما هم نزدیک است.

بابک خواجه پاشا کارگردان بیان‌داشت: ما یک دهه است به سمت سینمای خاکستری حرکت کردیم شبیه سینمای اروپای شرقی است، حتی نود درصد فیلم ها خاکستری است، سینمای ما سینمای رنگ و زیبایی هاست. ما این سینما را فراموش کردیم فیلم خانه دوست کجاست اثر بسیار ارزشمندی است ما به ازای آن در سینما نمی بینم. امیدوارم دوباره به این نوع سینما برگردیم.

انتهای پیام