شهر خبر

سیفی: همیشه دنبال حرکت نوآورانه هستیم که حرفی برای گفتن داشته باشند

سیفی: همیشه دنبال حرکت نوآورانه هستیم که حرفی برای گفتن داشته باشند

نشست رسانه‌ای فیلم «وابل» شامگاه پنجشنبه ۲۰ بهمن با حضور سپهر سیفی تهیه کننده و آزاده زارعی بازیگر فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و‌ هنر برنا؛ سیفی تهیه کننده فیلم «وابل» در ابتدای نشست مطبوعاتی این فیلم گفت: تسلیت به همه مردم‌ ایران به جهت زلزله خوی و کشورهای ترکیه و سوریه که در شرایط سخت حاضر اسفناک است. امروز که خدمت شما هستیم همکارانی از ما که نیستند دذ خوی مشغول خدمت رسانی هستند. کارگردان هم دوست داشتند باشند اما به دلیل مشکلات بین المللی فیلم تهران نبودند

در عرصه سینما همیشه دنبال حرکت نوآورانه هستیم که حرفی برای گفتن داشته باشند وابل هم احساس کردیم می‌تواند چنین باشد. اول سناریو را انتخاب کردیم و سپس دنبال کارگردان رفتیم. سناریو این فیلم اجتماعی است و به خانواده پرداخته است و دنبال این بود که معضلی را بهترین شکل مطرح کند.

بحرانی در این فیلم شکل می‌گیرد و بعد حل می‌شود. بحث خانواده موضوع جهانی است و صرف ایران نیست موضوعی چون خانواده اگر با قصه ای دراماتیک همراه شود می‌تواند مخاطب را جذب کند.

سیفی با بیان اینکه فیلمش حالت آپارتمانی ندارد، گفت: سعی کردیم تجربه جدیدی خلق کنیم و روی معضل اجتماعی داشتن مسکن را مورد توجه قرار دادیم. نقد ناهنجاری به صورت نقد شفاف در فیلم مطرح کردیم. ماهی و گربه مدل دیگری از فیلم بود. در تمام سال ها فیلم هایی که روی آن کار کردیم سعی کردیم فیلم درستی بسازیم و برای گیشه فیلم نساختیم.

انتهای پیام