شهر خبر

تویوتا ۲۰۲۴ Grand Highlander معرفی شد / بازار رقابت کراس‌اوور‌های ۸ نفره داغ‌تر شد

تویوتا 2024 Grand Highlander معرفی شد / بازار رقابت کراس‌اوور‌های ۸ نفره داغ‌تر شد

ردیف سوم صندلی‌ها هایلندر گرند 2024 برای عرضه در بازار امریکا بزرگتر از رقبای خود مانند کیا تلوراید، هیوندای پالیسید و شاسی‌بلندهای خانواده شورولت تراورس اما هنوز از نظر ابعاد کلی باز هم از شورولت تراورس کوچکتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، تویوتا خودرو Grand Highlander را که نسخه بزرگتر و جادارتر از هایلندر معمولی برای بازار آمریکا معرفی کرد.

این خودرو در مقایسه با مدل استاندارد، دارای افزایش طول 4 اینچی در فاصله بین دو محور و 6 اینچی در طول کلی است، با طول کمی بیش از 201 اینچ، این SUV 3 ردیفه 8 سرنشین کمی طولانی تر از کیا تلوراید و هیوندای پالیسید است اما همچنان شورولت تراورس غول پیکر از این هایلندر بزرگتر است.

اما ردیف سوم صندلی‌ها هایلندر بزرگتر از رقبای خود مانند کیا تلوراید، هیوندای پالیسید و شاسی‌بلندهای خانواده شورولت تراورس است.

 تویوتا می گوید ردیف سوم هایلندر گرند برای بزرگسالان مناسب است و فضای بار حدود 20 درصد با خواباندن همه صندلی ها افزایش یافته است. 

همچنین قرار است خودرو SUV سه ردیفه Lexus TX آینده نیز بر پایه شاسی هایلندر گرند تولید شود.

هایلندر گرند با سه پیشرانه، یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری توربو ، یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری هیبریدی و همراه 3 موتور الکتریکی در دسترس خواهد بود.

 مدل HybridMax با استفاده از همان موتورهای 2.4 لیتری توربو و 2 موتور الکتریکی تویوتا کراون، این پیشرانه 362 اسب بخار و 400 پوند فوت گشتاور با AWD استاندارد تولید می کند.

انتهای پیام