شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بازیکنان استقلال

رامین محرم‌نژاد: بازیکنان استقلال به خودباوری رسیده‌اند/ با ادامه این روند قهرمانی دور از دسترس نیست

رامین محرم‌نژاد: بازیکنان استقلال به خودباوری رسیده‌اند/ با ادامه این روند قهرمانی دور از دسترس نیست

بازیکن اسبق استقلال نظرات خود درباره شرایط فنی بازیکنان این تیم را بیان کرد.

رامین محرم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره برد استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: همین که استقلال برد یک اتفاق خوب است. آبی‌ها به نسبت بازی‌های ساده‌ای دارند و امیدوارم بازی بعدی را هم با برد پشت سر بگذارند تا همچنان در کورس بمانند.

وی افزود: اصلا بحث فنی را که کنار بگذاریم باید اشاره کنم برد و حضور دائم در کورس عالی است. از لحاظ فنی باید بگویم به هر حال حسینی در تیم نبود. هم دروازه‌بان دوم و هم سوم اشتباهاتی دارند. می گویند ۵۰ درصد یک تیم گلر است و این مساله را حس می‌کنیم. به طور کلی اما حفظ استقلال در کورس خیلی اهمیت داشت. بازی مقابل مس بسیار مهم بود و برد مقابل نفت مهم‌تر.

مدافع اسبق آبی‌پوشان درباره افت استقلال عنوان کرد: طبیعی است. وقتی در بازی‌ها وقفه می‌افتد یک سری از تیم‌ها از آن فرم خوب‌شان خارج می‌شوند. پس از مدتی البته دوباره روی غلطک می‌افتند. استقلال هم دوباره آن مکث را داشت اما دوباره روی ریل افتاده و امیدوارم دوباره قهرمان شود. استقلال به لحاظ فنی خوب کار می‌کند و اشتباهات فردی گریبان این تیم را دائما می‌گیرد. مهدی قایدی نسبت به اوایل دوران بازگشت عالی شده و هم دیگر بازیکنان رشد داشته‌اند. مقابل نفت دیدیم که حتی تعویضی استقلال حردانی بود که به زمین آمد و بسیار خوب کار کرد.

محرم‌نژاد درباره کورس قهرمانی لیگ ادامه داد: تجربه ثابت کرده تیمی که قهرمان می‌شود از خط دفاعی خوبی برخوردار است. هر تیمی ساختار خوبی داشته باشد و کم گل بخورد مدعی اصلی قهرمانی است. پرسپولیس در ۵ سال قهرمانی اش با حضور سیدجلال حسینی و تجربه خوبش قهرمان شد. حالا هم دفاع استقلال بهتر شده. تا قبل از سال گذشته استقلال به شدت دچار مشکل بود. بازیکنان می‌آمدند، بی‌تجربگی می‌کردند و چوب آب‌دیده‌شدنشان را استقلال می‌خورد. سال قبل و امسال اما به پختگی و خودباوری رسیده‌اند. بسیاری از بازیکنان در این سال ها آمدند و اشتباهات‌شان استقلال را دچار مشکل کرد. حالا اما استقلال می‌تواند بازدهی این بازیکنان را ببیند.

پیشکسوت آبی‌پوشان با بیان این که هنوز خودش فوتبال بازی می‌کند، تاکید کرد: هنوز در سطح آسیا ویژه فوتبال بازی می‌کنم. با ۴۳ سال سن. در ۳ فصل حضورم در استقلال کنار افرادی چون زرینچه، فکری، همدانی و چندین بازیکن دیگر بازی کرده ام که تمرین کنارشان ما را بازیکن کرد. مدافعین استقلال هنوز به سطح آن بازیکنان نمی‌رسند اما نمی توان دیگر به آن‌ها بی‌تجربه گفت.

وی گفت: استقلال صددرصد شانس قهرمانی دارد. حالا سپاهان و پرسپولیس که بالاتر از استقلال قرار گرفته‌اند استرس دارند و استقلال راحت‌تر بازی می‌کند. تیم اول است که استرس دارد و فشار را حس می‌کند. همین استقلال و پرسپولیس و سپاهان و شاید گل‌گهر مدعی باشند. خوش‌بینی به قهرمانی؟ استقلال اگر چند برد دیگر مثل همین بازی ها به دست بیاورد می تواند قهرمان شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام