شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصولگرا

حمله روزنامه اصولگرا به اظهارات واعظی درباره حکم عفو رهبری

کدخبر: ۵۵۴۰۱۲
اقتصادنیوز: جوان روزنامه حامی دولت ابراهیم رئیسی در یادداشتی به انتقاد از اظهارات محمود واعظی درباره حکم عفو رهبری پرداخت.
حمله روزنامه اصولگرا به اظهارات واعظی درباره حکم عفو رهبری

به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه نوشت:جمعی هستند که همواره می‌خواهند ایراد بگیرند، غرولند کنند و هیچ وقت قانع نباشند و ارزش لطف و رأفت را هم پایین بیاورند.محمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا پیرامون حکم اخیر رهبری مبنی بر عفو محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر، گفته که «رهبر انقلاب آغوش نظام را به روی همه فرزندان این کشور گشودند؛ با تدبیر رئیس محترم قوه قضائیه این عطوفت شامل محکومان و متهمان شد، اما باید تمام دانشجویان، هنرمندان، روزنامه‌نگاران، فعالان سیاسی و کنشگران اجتماعی و ایرانیان خارج از کشور را به چشم فرزندان عزیز این کشور دید که آغوش گشوده نظام، همه آن‌ها را دربرمی‌گیرد!»

 واعظی هم ترجیح داده که در موضوع عفو اخیر از آن دسته باشد و برای حکم رهبر، اما و اگر بچیند. اما دوران دولتمردی واعظی و دوستانش را هم هنوز در خاطر داریم. وقتی دولت دستشان بود، در یک تجمعی یک طلبه پلاکارد «استخر فرح در انتظارت» را بالا برد، عملیات رسانه‌ای و تخریب علیه حوزه‌های علمیه بماند، حتی معاون حقوقی رئیس‌جمهور خبر از طرح شکایت رسمی در قوه قضائیه داد. اما حالا به مردم و نظام که می‌رسند عفو گسترده مقابل آشوبگر و برهم زننده نظم جامعه هم قانع‌شان نمی‌کند و می‌گویند باید شامل همه شود. یعنی به مردم که می‌رسند، قاتل و آشوبگر و آتش زننده اموال هم عفو شود، اما به خودمان که رسید، کسی شعار هم علیه‌مان ننویسد!