شهر خبر

رئیس کمیسیون قضائی: در عفو گسترده اخیر جایگاه ولایت رهبری نمایان تر شد

رئیس کمیسیون قضائی: در عفو گسترده اخیر جایگاه ولایت رهبری نمایان تر شد

رئیس کمیسیون حقوقی قضائی مجلس گفت: این یک ذوق الهی بود که جوشش پیدا کرد. این عفو مایه خرسندی همه شد. در این عفو اخیر جایگاه ولایت رهبری که برخی نسبت به آن تعبیر نادرستی روا می داشتند، خود را بیش از قبل نشان داد.

 موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی قضائی مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با موافقت رهبر انقلاب با عفو گسترده متهمان و محکومان" گفت: یکی از کارهای پر قداست و پر اهمیتی که فقط از ناحیه مقام معظم رهبری شاهد هستیم این نگاه پدرانه است، ایشان تمامی فرزندان این سرزمین را فرزندان خود می دانند. این عفو یک امیدواری را در دل خانواده ها ایجاد کرد و حتما در مقابل این احساس پدرانه رهبری که نسبت به جوانان دارند این جوانان معرفت نشان خواهند داد و درک خواهند کرد و من بعد مراقبت خواهند کرد تا تحت تاثیر القائات دشمن قرار نگیرند. 

وی در ادامه بیان کرد: جامعه اسلامی و خانواده ها از این اقدام رهبری خوشحال هستند ولی در مقابل ضد انقلاب ناراحت است و این بیانگر این است که کار مقدس و خوب صورت گرفته است. 

رئیس کمیسیون حقوقی قضائی مجلس گفت: این یک ذوق الهی بود که جوشش پیدا کرد. این عفو مایه خرسندی همه شد. در این عفو اخیر جایگاه ولایت رهبری که برخی نسبت به آن تعبیر نادرستی روا می داشتند، خود را بیش از قبل نشان داد  و این جایگاه، جایگاه خدمت گذاری و نوکری برای مردم است همانطور که امام فرمود که به من خدمتگذار  بگویید بهتر از رهبری است، مقام معظم رهبری نیز جا پای حضرت امام گذاشتند. حتی کسانی که بسیار کج باور بودند متوجه شدند که این جایگاه پدرانه است.

انتهای پیام