شهر خبر

عباس کارگر: هواداران از پرسپولیس انتظارات زیادی دارند/ بازی با نفت دشوار است

عباس کارگر: هواداران از پرسپولیس انتظارات زیادی دارند/ بازی با نفت دشوار است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: انتظارات از پرسپولیس زیاد است و این تیم برای کسب نتایج خوب باید تلاش بیشتری داشته باشد.

عباس کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اشاره ای به دو بازی اخیر پرسپولیس در دو هفته اخیر لیگ برتر داشت و در این خصوص عنوان کرد: درست است که در این دو بازی اشتباهات داوری علیه پرسپولیس کم نبود و این اتفاق در نتایج اخیر تیم تاثیرگذار بود اما نباید فراموش کنیم نام این تیم پرسپولیس است و باید به گونه ای کار کند که حتی اشتباهات داوری هم نتواند مانع نتیجه گیری اش شود.

وی در ادامه افزود: جدا از مسائل روحی و روانی و اشتباهاتی که به ضرر پرسپولیس بود، همه ما از این تیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی و تیمی که ستاره ها و کادر فنی خوبی را در اختیار دارد، انتظار داریم بهتر از این ها باشند و بازی های بهتر و روان تری را از خود به نمایش بگذارند.

کارگر گفت: پرسپولیس ضمن برطرف کردن برخی مشکلات و ناهماهنگی هایی که دارد به اعتقاد من به یک شوک نیاز دارد تا از این حالت خارج شود. پرسپولیس رقبای سرسختی دارد و اگر بخواهد غفلت کند، ممکن است در ادامه مسیر قهرمانی اش از رقبایش عقب بماند. فاصله امتیازی در جدول به حداقل رسیده و تیم ها معمولا در نیم فصل دوم سخت امتیاز از دست می دهند و این موضوع می طلبد تا مجموعه تیم با تلاش و فداکاری بیشتری کار کنند تا در پایان فصل ضمن این که بتوانند مزد زحمات خود را به بهترین نحو ممکن بگیرند، می توانند هواداران پرشور پرسپولیس را شاد کنند. 

عباس کارگر در مورد بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان گفت: درست است نفت تیم پایین جدولی است اما حریف دشوار و سختی برای تیم فوتبال پرسپولیس محسوب می شود. پرسپولیسی ها باید با هوشمندی در این بازی به میدان بروند و تلاش کنند با ارائه یک بازی روان و حساب شده برابر نفت قرار بگیرند. امیدوارم بدشانسی دیگری در این دیدار برای پرسپولیس به وجود نیاید و بچه ها بتوانند با پیروزی خوب و روحیه بخشی به تهران بازگردند.

انتهای پیام