شهر خبر

اسماعیلی: جایزه کیفیت جهان اسلام مسیولیت ایران را زیاد می کند/ عمل به اسناد بالادستی در کشورمان واجب است

اسماعیلی: جایزه کیفیت جهان اسلام مسیولیت ایران را زیاد می کند/ عمل به اسناد بالادستی در کشورمان واجب است

رییس دفتر رییس جمهور گفت: جایزه کیفیت جهان اسلام مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، سند اقتصاد مقاومتی، طرح تحول دولت مردمی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است؛ این سند یا سندهای دیگر برای استحضار و درج در تاریخ نیست بلکه باید اجرا شده و کوتاهی هم نباید شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور امروز سه شنبه در مراسم رونمایی از جایزه کیفیت جهان اسلام اظهار داشت: اسلام دین استاندارد و کیفیت است و هیچ موضوعی را در چارچوب قواعد اسلامی نمی بینید مگر اینکه برای ان ضوابط در نظر گرفته اند.

وی افزود: خداوند در عبادت و ارایه خدمت به مردم، استاندارد خاصی در نظر گرفته است: عبادت برای خداوند دارای کیفیت و کمیت خاص و مقدمات و شرایطی مانند طهارت و اداب ویژه است.

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: انتخاب عنوان مدل کیفیت جهان اسلام بار مسیولیت ما را زیاد می کند و بایستی همه ابعاد انرا را دقیق بسنجیم؛ وقتی وارد این میدان شدیم و این ادعا را در جهان اسلام و بشریت مطرح کرده و خود را پیشگام و پیشرو معرفی کردیم باید مختصات را دقیق بیان کنیم.

اسماعیلی گفت: جایزه کیفیت جهان اسلام مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، سند اقتصاد مقاومتی، طرح تحول دولت مردمی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است؛ این سند یا سندهای دیگر برای استحضار و درج در تاریخ نیست بلکه باید اجرا شود و کوتاهی هم نباید بشود.

وی افزود: عمل نکردن به تکالیف این اسناد و سایر اسناد بالادستی و بی توجهی و بی اعتنایی به انها به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام