شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

عضو کمیسیون امنیت ملی: فرمان عفو عمومی آغاز یک فصل جدید در گام دوم انقلاب است/ علمای بزرگ تشیع و تسنن حمایت خود را از عفو عمومی رهبری اعلام کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی: فرمان عفو عمومی آغاز یک فصل جدید در گام دوم انقلاب است/ علمای بزرگ تشیع و تسنن حمایت خود را از عفو عمومی رهبری اعلام کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: فرمان عفو رهبری یک بازنگری جدید بین رابطه دولت و ملت و نظام با جوانان است. دستگاههای قضایی باید به فرمایشات رهبری توجه داشته باشندکه دایره رافت ایشان را تنگ و محدود نکنند.

فداحسین مالکی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان و عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با موافقت رهبر انقلاب با عفو گسترده متهمان و محکومان" گفت: فرمان عفو عمومی توسط رهبری آغاز یک فصل جدید در گام دوم انقلاب است. این عفو نشانگر توجه ویژه رهبر انقلاب به جوانان است و تایید بر این است که جوانان مشکلاتی دارند و گرانی و تورم دست به دست هم داده تا این اتفاقات ماه های قبل رخ بدهد. 

وی در ادامه گفت: فرمان عفو رهبری یک بازنگری جدید بین رابطه دولت و ملت و نظام با جوانان است. دستگاههای قضایی باید به فرمایشات رهبری توجه داشته باشندکه دایره رافت ایشان را تنگ و محدود نکنند. در استان سیستان و بلوچستان مانند سایر استان ها توقع داریم دستگاه قضایی به جوانان توجه کنند البته در گذشته هم دستگاه های امنیتی نسبت به این مسئله توجه داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: تقاضا می کنم از علمای بزرگ استان، چه تشیع و چه شیعه اکنون که در فصل جدیدی بعد از فرمان عفو عمومی رهبری هستیم، حمایت خود از عفو عمومی رهبری را اعلام کنند و به نوعی همکاری کنند تا ما تعدادی از جوانان و مردمی که در این قضایا گرفتار هستند را بتوانیم به آغوش خانواده برگردانیم و کشور به سمت توسعه و ارتقا سطح اقتصاد کشور در جهت رفاه مردم پیش برود. قطعا پیگیری خواهیم کرد که براساس رافت اسلامی و طبق پیام رهبری زندانی ها در سیستان هم آزاد شوند. 

انتهای پیام