فیلم دیدنی از تعقیب و گریز دزدان فراری / پلیس از زمین و هوا آنها غافلگیر کردند
حجم ویدیو: 24.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

به گزارش رکنا ، حدود ساعت 10 صبح روز 20 ژانویه، پلیس به یک فروشگاه صرافی در منطقه خیابان یونگ و خیابان شمالی دریاچه پاسخ داد. در ریچموند هیل برای گزارش تلاش برای سرقت مسلحانه.

بازرسان می گویند که 2 مظنون مرد با سلاح گرم سعی کردند وارد کسب و کار شوند که قربانی در حال باز کردن آن بود. مقتول از محل متواری شد و مظنونان با یک مزدای تیره رنگ آنجا را ترک کردند.

افسران پشتیبانی هوایی این وسیله نقلیه را در بزرگراه 407 مشاهده کردند و هنگام حرکت به سمت منطقه دورهام آن را تعقیب کردند.

پلیس سپس شاهد ارتکاب سرقت مسلحانه 4 مظنون مرد در یک بانک در منطقه خیابان ویکتوریا وست و گوردون در ویتبی بود. مظنونان سعی کردند قبل از اینکه ماموران آنها را در بیرون بانک دستگیر کنند از منطقه فرار کنند.

ماموران متوجه شدند پلاک خودرو به سرقت رفته است.

افسران همچنین چهار مظنون را به سرقت از یک داروخانه در منطقه پیل و یک جواهر فروشی در اوکویل در 18 ژانویه و همچنین سرقت از یک فروشگاه لوازم برقی در وان در 19 ژانویه مرتبط کردند.

مردی 21 ساله بدون آدرس ثابت، مرد 20 ساله استونی کریک، پسر 16 ساله از برامپتون و پسر 15 ساله از تورنتو به 46 جرم از جمله سرقت با اسلحه گرم، سرقت و تغییر چهره متهم شده اند. قصد، در میان دیگران.