شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارش

بارش در دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و شمال‌غرب

بارش در دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و شمال‌غرب

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش در دامنه‌های زاگرس؛ دامنه‌های جنوبی البرز، غرب، شمال‌غرب و برخی استان‌های جنوب کشور از افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در نیمه شمالی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، در تشریح وضعیت جوی کشور گفت: برای امروز دوشنبه در استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب و برخی نقاط استان‌های فارس، بوشهر، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز، بارش پیش‌بینی شده است. سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد بارش باران و برف داریم. همچنین استان‌های جنوبی کشور رعدو برق دارند.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده استان‌های ساحلی خزر را در برمی‌گیرد.

گودرزی توضیح داد: امروز و فردا در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است. از چهارشنبه تا جمعه نیز در بیشتر مناطق کشور کاهش دمای ۴ تا ۸ درجه‌ای رخ می‌دهد. دریای خزر نیز چهارشنبه و پنجشنبه مواج و متلاطم است.

وی افزود: برای امروز شدت بارش‌ها که در حد هشدار نارنجی است در نیمه جنوبی آذربایجان‌غربی، نیمه غربی کردستان، شمال فارس، ایلام و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد به نسبت شدید است و حتما شهروندان توجه لازم را داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: تهران امروز در اواخر وقت بارش پراکنده دارد و بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته در کشور ادامه دارد. بیشینه دمای تهران امروز به ۱۱ درجه بالای صفر می رسد.

انتهای پیام