شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##درخواست#سید#حسن#خمینی#برای#شیشه‌ای#کردن#اتاق‌ها

درخواست سید حسن خمینی برای شیشه‌ای کردن اتاق‌ها

درخواست سید حسن خمینی برای شیشه‌ای کردن اتاق‌ها

فردای اقتصاد: سید حسن خمینی، تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) با بیان اینکه همه ما سر سفره مردم هستیم، بنابراین می‌طلبد اتاق‌ها را شیشه‌ای کنیم به نمایندگان یادآوری کرد که مجلس متصل‌ترین بخش حاکمیت به مردم است.

 به‌گزارش ایسنا و به گفته سیدحسن خمینی، در نظام اسلامی همه حق دارند و شما(نمایندگان) باید مراقب حقوق آنها باشید. مجلس دروازه ارتباط حکومت با مردم و همچنین دروازه ورود مردم به حکومت است، بنابراین حق دارند از شما بیش از هر کسی مطالبه کنند و محرومان که پایه‌گذاران این انقلاب هستند، بیش از هر کسی حق دارند که مطالبه داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایندگان بیش از هر کسی می‌توانند مشکلات مردم را لمس کنند و باید علاوه بر همت و تلاش، به امیدآفرینی و نقاط قوت نظام توجه داشته باشند، گفت: بُعد نظارتی مجلس دومین رکن رکین این جایگاه عظیم نظام اسلامی است.

سیدحسن خمینی در مراسم تجدید میثاق نمایندگان با آرمان‌های امام خمینی (ره) گفت: جنگ اقتصادی امروزه مهم‌ترین مشکل کشور است. مسئولان باید خود را در اتاق شیشه‌ای قرار دهند، هر چه پرده‌ها کنار رود و شفاف‌سازی شود، فساد و خیانت کمتر می‌شود.

به گفته وی همه ما سر سفره مردم هستیم، بنابراین می‌طلبد اتاق‌ها را شیشه‌ای کنیم. البته مجلس تلاش‌های بسیار خوبی برای رفع مشکلات داشته و جا دارد از آن تقدیر و تشکر کنیم؛ بخش عمده مشکلات ناشی از دشمنی هاست و از مجلسِ امید و انتظار که عصاره فضائل ملت باید باشد و هست، بیش از این انتظار داریم.