جزییات قتل مامور حراست نفت و گاز مارون / قاتل در تله پلیس گرفتار شد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ"حجت الله سفید پوست" در بیان جزییات خبر گفت: بدنبال وقوع یک فقره تیراندازی به سمت خودروی گشت حراست شرکت نفت وگاز مارون شهرستان رامشیر در ۲۵ دی ماه سال جاری که منجر به فوت یکی از کارکنان حراست شد، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: از همان لحظات اولیه با هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی خوزستان، کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با حضور در صحنه تحقیقات تخصصی و پلیسی را آغاز کردند.

سرهنگ سفید پوست عنوان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با  تلاش شبانه روزی و کاراطلاعاتی گسترده هویت قاتل و همدستانش و مخفیگاه قاتل در شهرستان اهواز را شناسایی کردند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضای در یک عملیات منسجم وغافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره و در حالی که او قصد متواری شدن داشت با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان بابیان اینکه متهم درتحقیقات پلیس صراحتاً به تیراندازی منجر به قتل با انگیزه سرقت اعتراف کرد، افزود: یک دستگاه خودروی پژو مورد استفاده در صحنه قتل از مخفیگاه متهم کشف شد.

سرهنگ سفید پوست اظهار داشت: قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

علی رنجکش