شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#یادداشت#روز؛#گیتاریست#«صد»#رسید

یادداشت روز؛ گیتاریست استقلال به «صد» رسید

یادداشت روز؛ گیتاریست استقلال به «صد» رسید

ارسلان مطهری برای رسیدن به پیراهن استقلال و موفقیت در این لباس تلاش زیادی انجام داده و ماجراجویی‌های زیادی داشته.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ این مهاجم تیزهوش پیش از حضور در استقلال بارها از علاقه خود به این تیم سخن گفته اما بارها دروازه این تیم را باز کرده بود. هم با پیراهن نفت تهران و هم با لباس ذوب‌آهن. وقتی علیرضا منصوریان سرمربی استقلال شد همه تصور می‌کردند بسیاری از نفتی‌ها از جمله او، به استقال مهاجرت کنند اما منصوریان ترجیح داد به جای ارسلان، علی قربانی را با خود به استقلال ببرد. در نهایت اما در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم مطهری پیراهن استقلال را پوشید. همان زمانی که مجیدی به جای استراماچونی سرمربی شده بود.

آغاز سفر مطهری با استقلال در فوتبال ایران خوش بود. او در دیدار مقابل الکویت برای استقلال بازی کرد و در دومین دیدارش ۲ گل مقابل الریان به ثمر رساند. در لیگ هم توانست دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند و در اولین دربی‌اش ۲ گل بزند. همه چیز حاکی از دنباله‌دار شدن موفقیت‌های او خبر می‌داد.

در فصل دوم حضورش، محمود فکری سرمربی استقلال شد. مطهری در آن سال گل زد و برد در دربی را هم تجربه کرد اما قهرمانی به دست نیاورد. در سال سوم و زیر نظر مجیدی اما او قهرمان شد. اولین گل فصل او مقابل تراکتور در تهران رقم خود اما به طور کلی در این فصل فرصت کمی برای بازی پیدا کرد.

با انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال، با توجه به خریدهای پرتعداد استقلال در فصل نقل و انتقالات، او در لیست خروجی قرار گرفت اما اعلام کرد از استقلال جدا نمی‌شود. این تصمیم در ابتدا با انتقاد هواداران توام شد اما در ادامه با توجه به عملکرد خوب او، همه چیز تغییر کرد. مطهری در دربی گل زد و به عنوان گزینه اول ساپینتو در نوک پیکان خط حمله انتخاب شد.

مطهری مقابل مس توانست به آمار صد بازی برای استقلال برسد که آماری خوب در مقیاس فوتبال ایران به شمار می‌رود. او در این تهداد بازی توانسته ۲۶ گل بزند که تعدادی از آن جزو مهم‌ترین گل‌ها بوده.

او حالا در تاریخ استقلال ماندگار شده و با توجه به گل‌های دربی‌اش یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال به شمار می‌رود. ۱۰۰ بازی در استقلال تا ۲۹ سالگی. او این آمار را تا کجا ادامه خواهد داد؟

انتهای پیام