شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رهبر انقلاب#اصلاح طلب

علیزاده طباطبایی، حقوقدان: موافقت رهبری با عفو «افراد متهم»، اقدام فوق‌العاده‌ قضائی است / دو سوم پرونده‌های اغتشاشات اخیر، هنور به نتیجه نرسیده

علیزاده طباطبایی، حقوقدان: موافقت رهبری با عفو «افراد متهم»، اقدام فوق‌العاده‌ قضائی است /   دو سوم پرونده‌های اغتشاشات اخیر، هنور به نتیجه نرسیده

تسنیم نوشت :علیزاده طباطبایی، حقوقدان و فعال سیاسی اصلاح طلب با تقدیر از رهبر انقلاب به دلیل فرمان عفو درباره محکومان و متهمان قضائی، گفت: فرمان رهبر انقلاب، شکاف‌ها را از بین برده و انسجام اجتماعی را رقم خواهد زد.

علیزاده طباطبایی، حقوقدان، وکیل دادگستری و فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به فرمان عفو مقام معظم رهبری درباره محکومان قضائی، گفت: فرمان عفو مقام معظم رهبری بسیار عالی و موجب امیدواری بسیار زیاد نسبت به آینده است.

وی، فرمان عفو مقام معظم رهبری را تصمیمی تاریخی و اقدامی بزرگ برای شکست توطئه‌های دشمنان ایران دانست و گفت: دو سوم پرونده‌های اغتشاشات اخیر هنور به نتیجه نرسیده است؛ اینکه با عفو افراد متهم نیز موافقت شده است اقدام فوق‌العاده‌ قضائی است و باید قدردان این تصمیم بزرگ باشیم.

علیزاده طباطبایی گفت، فرمان عفو مقام معظم رهبری، زمینه انسجام اجتماعی و وحدت ملی را فراهم خواهد کرد و بسیاری از جوانانی که در حوادث اخیر دچار لغزش شده بودند، را به دامن انقلاب و نظام اسلامی باز خواهد گرداند؛ من پرونده‌های زیادی در حوادث اخیر دیده‌ایم برخی از جوانان که دچار خطا شده بودند، از عواقب رفتارهای خود مطلع نبوده و نمی‌دانستند که چه کار می‌کنند.

این فعال سیاسی گفت: به نظر من، بعد از حوادث اخیر، دچار شکافی شده بودیم که این شکاف خطرناک بود و فرمان عفو مقام معظم رهبری این شکاف را از بین خواهد برد.

۲۱۲۲۰