شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجمع تشخیص#حسینیه جماران

باهنر: تردید من در خصوص اصل صحبت حضرت امام (ره) نبود

باهنر: تردید من در خصوص اصل صحبت حضرت امام (ره) نبود

جماران: محمدرضا باهنر افزود: در این برنامه به جلسه شورای‌عالی دفاع اشاره می‌کنم که برخی این صحبت را مخالف منافع ملی جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی دانستند و از امام پرسیدند که آیا آن را سیاست اعلامی جمهوری اسلامی بدانیم یا خیر؟ که امام ظاهرا فرمودند نگویید سیاست اعلامی جمهوری اسلامی بلکه بگویید آن طلبه این را گفته است و تردید من در این زمینه بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته؛ نمی‌شناسد و نخواهد شناخت تصریح کرد: اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و دشمن خود می‌دانیم کاملا طبیعی است، چون این رژیم اولا یک رژیم جعلی و غاصب است و ثانیا از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌های فراوانی علیه ملت ایران داشته و شهدای زیادی از ما گرفته است. حتی قبل از انقلاب هم در کنار رژیم شاه هر آنچه توانست علیه انقلابیون ایران انجام داد.

محمدرضا باهنر رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی را منشا همه مفاسد و دشمنی‌ها در منطقه و جهان دانست و گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان مرجعیت شیعه تاکید می‌کنند این رژیم منحوس باید از صفحه روزگار محو شود و همان گونه خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای نیز همین بینش را درخصوص رژیم جعلی صهیونیستی دارند.