شهر خبر

نوباوه: تروریست‌های سازمان یافته فرهنگی فقط منافع خود را می‌بینند/ برخی فیلم می‌سازند تا فرهنگ کشور را وارونه نشان دهند

بیژن نوباوه وطن، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با "تروریسم فرهنگی" گفت: جریان تروریستی در داخل کشور، یک جریان سازمان یافته ای است، آنها منافع خودشان را می بینند نه منافع ملی و فرهنگی کشور را و هر جریانی که با آنها همسو نباشد، این جریان را معارض با خود تلقی می کنند.
 
وی در ادامه گفت: این جریان به فسادی که در میان خود دارند هم اذعان دارند و سعی می کنند با هر حرکت فرهنگی که منافع آنها را به خطر بیندازد برخورد کنند. این جریان مردمی نیست. هر کسی که دراین جریان فعالیت می کند بداند که این جریان هم سوء با کسانی است که با منافع ملی کشور تعارض دارند و قطعا نمی تواند راه به جایی ببرد زیرا که حرفشان حرف مردم نیست و نمونه آن را در بزنگاه‌‌های مختلف که نیاز به حمایت از کشور و فرهنگ کشور بوده، دیدیم که بسیاری از اینها عکس عمل کردند. 
 
نماینده مردم تهران بیان کرد: گاها مشاهده می کنیم که برخی افراد فیلم هایی در جهت تضعیف فرهنگ کشور می سازند،  فیلم می سازند که فرهنگ کشور را وارونه نشان بدهند تا کشور را در ورطه نابودی قرار بدهند اما در بسیاری از کشورها شاهدیم که فرهنگ در خدمت منافع مردم است. 
 
نوباوه وطن مطرح کرد: بسیاری از تروریسم‌های فرهنگی یک جریان سازمان یافته هستند، جنگ جدید کشورهای متخاصم برای کشورهای در حال توسعه، در حوزه فرهنگ است که با ایجاد تغییرات ساختاری در فکر و اعتقادات مردم تلاش می کنند آنها را به سمت خود بیاورند و سرباز پیاده نظام آنها افراد سلبریتی های معلوم الحال هستند. در خارج از کشور کسی به این سلبریتی های معلوم الحال نگاه نمی کند و  برای جامعه هنری عددی نیستند و اینها تلاش می کنند که برای خود جایگاهی درست کنند. قطعا جایگاهی که مردمی نباشد و حمایت مردم را نداشته باشد قطعا رو به اضمحلال می رود. 
 
انتهای پیام