شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#کارکنان#دهه فجر

علی خلیلی: مرحله نهایی مسابقات کارکنان دولت در دهه فجر برگزار می‌شود

علی خلیلی: مرحله نهایی مسابقات کارکنان دولت در دهه فجر برگزار می‌شود

علی خلیلی گفت: به جهت فرهنگ‌سازی ورزش همگانی و توسعه فعالیت‌های ورزشی، در دهه مبارک فجر، همایش صبح و نشاط را هر روز از ساعت ۸ الی ۹ صبح در استان‌هایی که شرایط برگزاری را داشته باشند برگزار و‌ از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی خلیلی مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی درخصوص مهمترین برنامه ها و فعالیت‌های دهه مبارک فجر گفت: تا به امروز طبق برنامه ریزی انجام شده در ۲۲ شهرستان پخش زنده همایش پیاده روی را خواهیم داشت و این موضوع در واقع به فرهنگ سازی ورزش همگانی کمک خواهد کرد.

وی از برگزاری ۱۶ برنامه در ۱۶ شهر ساحلی خلیج فارس تحت عنوان طلایه داران خلیج فارس خبر داد و افزود: این رویداد، به عنوان المپیاد همگانی در این شهرها برگزار خواهد شد که شامل برنامه های متنوعی ازجمله ( پیاده روی، فریزبی و بادبادک ها و رشته های همگانی) خواهد بود.

علی خلیلی ادامه داد: از دهم بهمن این المپیاد از خوزستان آغاز می شود و تا ۲۹ بهمن در چابهار ادامه خواهد داشت.

مدیرکل دفتر ورزش همگانی وزارت ورزش و‌جوانان در ادامه با اشاره به برگزاری لیگ یوگا به مناسبت دهه فجر، خاطرنشان ساخت: برگزاری مسابقات فریزبی قهرمانی کشور از دیگر برنامه های همگانی خواهد بود که در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

خلیلی برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله فریزبی، داژبال و بادبادک ها و رشته هایی که محور همگانی دارند را از دیگر برنامه های دفتر ورزش همگانی دانست و افزود: مسابقات داژبال قهرمانی کشور به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مرحله نهایی مسابقات ورزش کارکنان کشور (کارکنان دولت ) با حضور بیش از ۴۶۰ تیم کشوری خبر داد و گفت : ۳۱۰۰ تیم در سطح کشور با حضور بیش از ۲۰۰۰۰ کارمند دولت در این مسابقات در مرحله استانی شرکت داشتند که در نهایت با حضور ۴۶۰ تیم مرحله نهایی کشوری برگزار خواهد شد.

خلیلی درخصوص مسابقات مینی فوتبال محلات کشور تحت عنوان فوتبال ایرانیان گفت: مرحله ثبت نام استانی و شهرستانی در حال انجام است و ان شالله در بهمن ماه این مسابقات آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات مینی فوتبال از بهمن ماه شروع خواهد شد و تا مردادماه سال آینده ادامه خواهد داشت که بعد از اتمام آن مرحله نهایی کشوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی تصریح کرد: هیئت‌ها در استان‌ها برنامه‌های مختلف را به صورت شهرستانی و استانی در قالب همایش های عمومی، خیابانی و همگانی در نقاط مختلف کشور اجرا خواهند کرد که در همین راستا تعداد برنامه ها از این تعداد عنوان شده در سطح کشورخیلی بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام