شهر خبر

نظر سرداور سنگاپوری در مورد سطح مسابقات بدمینتون جام فجر

نظر سرداور سنگاپوری در مورد سطح مسابقات  بدمینتون جام فجر

سرداور سنگاپوری در مورد سطح مسابقات بین‌المللی جام فجر گفت: سطح مسابقات در حد مسابقات بین‌المللی مالزی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، جس جان از سنگاپور سرداور مسابقات بین المللی بدمینتون در جنع خبرنگاران ایرانی اظهار کرد: از طرف بدمینتون آسیا به عنوان سرداور چلنج ایران انتخاب شدم. سطح این مسابقات خوب بود و به خصوص برای بازیکنان ایران فرصت خوبی است تا بازی‌کردن با کشورهای دیگر را تجربه کنند.

سرداور مسابقات بین‌المللی دهه فجر در ادامه گفت: اینجا هوا خیلی خوب است و ما دمای هوای سالن را خوب نگه داشتیم تا کیفیت بازیکنان بالاتر رود. تضمین امنیت بازیکنان برای ما در درجه اول اهمیت دارد. فدراسیون ایران خیلی تلاش کرده و هر چقدر جلوتر می‌رویم امکانات، محل برگزاری و شیوه برگزاری بهتر می‌شود.

وی اضافه کرد: در اواخر نوامبر سال گذشته در مالزی در شهر ابیو به عنوان سرداور مسابقات شدم و همین سمت را در این مسابقات هم دارم. این مسابقات در سطح مسابقات مالزی خوب بود. بازیکنان حاضر در بخش انفرادی زنان و مردان در رنک خوبی بودند.

رداور مسابقات بین المللی بدمینتون در ادامه تاکید کرد: بازیکنان زیادی از ایران شرکت کردند. آنها کیفیت خوبی دارند. سطح بازیکنان ایران در حال بهتر شدن است و پیشنهاد می‌کنم تا راه را ادامه دهند تا به پیشرفت بیشتری برسند. در ایران داور آسیایی زیادی داریم که در حد جهانی هستند. من تنها به عنوان سرداور مهم نیستم کمک مربی هم خیلی کمک می‌کند. حتی داوران خط نیز مهم هستند.

انتهای پیام