شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#هواداران استقلال

مهیار حسن‌نژاد: امید قهرمانی در دل هواداران استقلال زنده شده است/ بهترین بازیکن؟ قایدی عالی بوده و سیلوا کم نقص

مهیار حسن‌نژاد: امید قهرمانی در دل هواداران استقلال زنده شده است/ بهترین بازیکن؟ قایدی عالی بوده و سیلوا کم نقص

پیشکسوت استقلال نظرات خود درباره شرایط فعلی آبی‌پوشان را بیان کرد.

مهیار حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی تیم استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: در بازی‌های اخیر استقلال پیشرفت کرده است. در انتهای نیم فصل اول یعنی روزهای ابتدایی پس از جام جهانی، استقلال افت کرده بود که دلایلی زیاد داشت اما حالا شرایط بهتر شده است.

وی افزود: ماجرای جدایی سیاوش یزدانی یکی از دلایل افت استقلال بود که حواشی زیادی ایجاد کرد. غیبت سیدحسین حسینی به دلیل مصدومیت و غلامی هم علت مهمی بود. رضایی گلری توانا است اما آمادگی روحی و روانی مناسب برای حضور در زمین را نداشت. شکل بازی استقلال اما به مرور ثبات پیدا کرده است.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره افت استقلالی‌ها ادامه داد: فکر می‌کنم تمام این دلایلی که گفتم در افت کیفی تیم تاثیر داشت زیرا فوتبال از انتهای زمین آغاز می‌شود و اگر در آن منطقه شرایط خوبی نداشته باشید در جلوی زمین خوب نخواهید بود. عدم وجود تعادل باعث شد استقلال از نظر نتیجه‌ گیری دچار مشکل شود. حس می‌کنم اگر مصدومان به میادین برگردند می‌توانیم اختلاف امتیازها را جبران کنیم. امید به دل هواداران برگشته و می‌توانیم شاهد کاهش اختلاف و مشاهده صدرنشینی باشیم.

گلر اسبق استقلال درباره اشتباهات رضایی گفت: همان‌طور که گفتم از نظر ذهنی آماده نبود. حسینی آمار خوبی از نظر کلین شیت ثبت کرده بود. رضایی در همان اولین بازی متاسفانه دچار اشتباه شد و نتوانست آن اشتباهات را به خوبی و خوشی پشت سر بگذارد. اعتقاد دارم او توانایی‌های فنی خوبی دارد و تنها به دلیل مشکلات روحی و روانی نتوانست خود را با اوضاع وفق دهد. به نظرم می‌شد زودتر از رضایی استفاده کرد و در بازی‌های آسان تر به او میدان داد. بهتر بود در بازی‌های سبک‌تر به او میدان داد تا در روزهای مصدومیت حسینی به رضایی بها داد. نباید کاملا حذف می‌شد. مربیان کمی به این مساله دقت می‌کنند.

وی در مورد بهترین بازیکن استقلال عنوان کرد: به نظرم در چند هفته اخیر مهدی قایدی خیلی خوب کار کرده است. رافائل سیلوا هم کم‌نقص کار کرده است.

حسن‌نژاد درباره شانس قهرمانی استقلال هم گفت: همیشه به قهرمانی و بردهای آبی‌پوشان امیدوارانه نگاه می‌کنم. خوشبختانه استقلال بازی‌های مهمش در تهران است. می‌توانیم شاهد کاهش فاصله‌ها و صدرنشینی باشیم هرچند که سپاهان تیمی بسیار خوب و باکیفیت است. مربی خود را تغییر داده‌اند و فوتبالی با کیفیت ارائه می دهند اما در انتها حس می‌کنم استقلال می‌تواند جام قهرمانی را دوباره کسب کند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام