شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینترنت#تلگرام#ترافیک#جدید

پایش مصرف ترافیک اینترنت به تلگرام اضافه شد

پایش مصرف ترافیک اینترنت به تلگرام اضافه شد

فردای اقتصاد - به روزرسانی جدید تلگرام شامل قابلیت‌های جدیدی برای استفاده از ایموجی و استیکر در پروفایل و همچنین کنترل مصرف ترافیک است. 

تلگرام که نشان داده در هر به روزرسانی فاصله خود را از رقبا بیشتر می‌کند در تازه‌ترین به روزرسانی خود در سال ۲۰۲۳ نیز امکانات جالبی را به این پیام‌رسان اضافه کرده است. 

یکی از این امکانات صرفا برای کاربران پولی یا همان سرویس پریمیوم تلگرام است ولی امکانات متعددی هم به برای نسخه رایگان تلگرام اضافه شده است. 

ترجمه ‌چت ویژگی جدیدی است که صرفا برای کاربران پریمیوم اضافه شده با استفاه از این امکان می‌توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و چت‌های خود را ترجمه کنید. 

اما ویژگی تازه رایگانی که به این نسخه از تلگرام اضافه شده امکان پایش مصرف اینترنت است به این ترتیب برای کاربرانی که نگران میزان مصرف ترافیک اینترنت خود از طریق تلگرام هستند اطلاعات مصرف از طریق نمودار در اختیار آنهاست. 

با این ویژگی می‌توانید ببینید چند درصد از پهنای باند شما از طریق موبایل و  چند درصد از طریق وای‌فای مصرف شده و همچنین چه نوع محتوایی بیشترین حجم مصرف ترافیک را به خود اختصاص داده است. 

دیگر امکان جدید تلگرام این است که به طور پیش‌فرص می‌توانید انتخاب کنید که تصاویر یا ویدیوهای دریافتی به طور خودکار در گالری ذخیره شود البته در صورتی که مایل به انتخاب این گزینه نباشید می‌توانید همچنان محتواها را روی خود تلگرام نگاهداری کنید و در زمان مورد نیاز آنها را در گالری ذخیره کنید. 

دیگر ویژگی جدید تلگرام امکان استفاده از ایموجی یا استیکرهای متحرک به عنوان تصویر پروفایل است. همچنین می‌توانید برای افراد داخل لیست خود تصویر یا ایموجی پروفایل مورد علاقه خودتان را قرار دهید و حتی این امکان را دارید که آن تصویر را به عنوان پروفایل اصلی به مخاطب مورد نظر پیشنهاد دهید. 

در این نسخه همچنین می‌توانید ایموجی‌های دلخواه را در دسته بندی مختلف کنار هم نگاه دارید و به این ترتیب دسترسی به آنها سریع‌تر می‌شود 

تلگرام در نسخه جدید همچنین ویژگی‌های کوچک دیگری را هم به این اپلیکیشن اضافه کرده از جمله لاگین کردن با اپل آی دی یا گوگل آی دی و همچنین ایموجی‌های اینترکتیو جدید.