شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#آرسنال

اوزیل بازنشسته شد

اوزیل بازنشسته شد

ستاره آلمانی سابق تیم فوتبال آرسنال به دوران بازیگری‌اش خاتمه داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعوت اوزیل هافبک سابق تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال، در پی فسخ قراردادش با تیم استانبول باشاک شهیر ترکیه تصمیم به بازنشستگی گرفت.

اوزیل که دوران اوج بازی‌اش را در آرسنال و رئال مادرید سپری کرد و سال 2014 با تیم ملی آلمان قهرمان جهان شد، در حالی این تصمیم غیرمنتظره را گرفت که روز گذشته برای تیمش مقابل کایسری‌اسپور بازی کرد. او اما امروز با سایر اعضای تیم تمرین نکرد و به آنها گفت که تصمیم به بازنشستگی گرفته است. اوزیل 34 ساله در این فصل تنها 4 بازی در سوپرلیگ ترکیه انجام داد و تقریباً در تمام طول فصل درگیر مصدومیت بود.

ستاره سابق‌ آرسنال، حرفه‌اش را در آلمان و با تیم شالکه آغاز کرد و پس از آن به وردربرمن پیوست. پس از دو سال رئال مادرید او را به خدمت گرفت و قهرمانی در لالیگا و جام حذفی نیز به افتخارات او اضافه شد و در نهایت در سال 2013 با قراردادی 43 میلیون پوندی به آرسنال ملحق شد. اوزیل هفت سال و نیم در شمال لندن بازی کرد و در 250 بازی‌اش برای آرسنال موفق به کسب سه قهرمانی در جام حذفی شد. با این حال دوران بازیگری او در آرسنال پایانی پرتنش داد و به همین دلیل هم به عنوان بازیکن آزاد به فنرباغچه رفت اما روزهای بازیگری او در سرزمین آبا و اجدادش خوب پیش نرفت و او پس از محرومیتی که از سوی باشگاه برایش در نظر گرفته شد به استانبول باشاک‌شهبر پیوست.

انتهای پیام/