شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خراسان#خراسان رضوی

علم‌الهدی: اگر ملت گفتند، خدا و دین نمی‌خواهیم، بلافاصله همه چیز سقوط می‌کند

علم‌الهدی: اگر ملت گفتند، خدا و دین نمی‌خواهیم، بلافاصله همه چیز سقوط می‌کند

ایرنا نوشت:نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز انقلاب اسلامی قدرتمندتر بر استکبار مسلط است و نقشه‌های آنان را نقشه برآب می‌کند.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن به دلیل دینداری و خداباوری مردم به جنگ نرم و شناختی علیه ملت ایران رو آورده است.

سید احمد علم الهدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مشهد افزود: جنگ نرم یا شناختی، جنگ با ابزاری است که دین باوری، شناخت و وابستگی فکری و قلبی جامعه را از خدا تغییر بدهد. ۴۴ سال است روز و شب دشمن می‌کوشد و در حال مقابله با انقلاب است، اما فقط ضرر کرده و با ده‌ها چالش در درون خود روبرو شده است.

امام جمعه مشهد خطاب به دختران و پسران جوانی که انقلاب اسلامی را درک نکرده، اما دارای سواد و رشد سیاسی هستند، اظهار داشت: ممکن است سوال شود چرا خدا در برابر ظالمانی که در طول تاریخ سفاکی و آدم کشی‌ها کرده اند، ملت‌ها را یاری نکرد، ولی در دوران معاصر ملت ایران را برای انقلاب اسلامی پیروز نمود؟ پاسخ این است که مردم در این دوره خدا را خواستند، مردم برای دین و انقلابشان به میدان آمدند و با دشمن خدا جنگیدند و خداوند نیز کمک کرد، بدانید اگر ۴۰۰ سال هم طول بکشد و حضرت، ولی عصر (عج) ظهور نکنند تا روزی که مردم پای این انقلاب و دین ایستاده باشند، خداوند یاری‌شان می‌کند. اما اگر دشمن با تحریم اقتصادی و هجمه نظامی و مشکلات دیگر عرصه را بر مردم تنگ کرد و ملت گفتند خدا و دین نمی‌خواهیم بلافاصله همه چیز سقوط می‌کند و خدا نیز از یاری این مردم دست بر می‌دارد.

وی اضافه کرد: لذا دشمن به این نتیجه رسیده اگر بخواهد با ابزار مادی بر دنیای اسلام مسلط شود، شکست پشت شکست را متحمل می‌شود، اینگونه است که دشمن می‌خواهد اشاعه لاابالی گری را مقابل جوان ما ظاهر کند تا سفره دین را از زیرپای آن‌ها بکشد و شناخت آنان را تغییر دهد.

علم الهدی خطاب به جوانان عزیز که انقلاب اسلامی را ندیده، اما عزت امروز جامعه اسلامی را می‌بینید، گفت: حواسمان باشد، پای دین باشیم و پیاده نظام دشمن نشویم تا مانند ۴۴ سال گذشته، دشمنان دربرابر انقلاب همچنان ناکام بمانند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نوع انقلاب انبیا بود، افزود: خداوند با قدرت نظام شاهنشاهی، آمریکا و ۴۰ هزار مستشار نظامی آن‌ها همان کاری را کرد که با فرعون برای موسی (ع) کرد، امروز انقلاب اسلامی قدرتمندتر بر استکبار مسلط است و نقشه‌های آنان را نقشه برآب می‌کند.

۲۱۲۱۷