شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#برف#برف و کولاک

امدادرسانی پلیس به خودروهای گرفتار در برف و کولاک محور میاندوآب - سرچم

هشدار کولاک برف و انسداد محورهای کوهستانی در 6 استان/ آسمان تهران بارانی می‌شود

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ماموران پلیس و راهداران این شهرستان به ۲ خودروی گرفتار در برف و کولاک محور میاندوآب به سرچم امدادرسانی کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ فخرالدین رستم پور روز جمعه اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس مبنی بر گرفتاری یک دستگاه تریلی و سواری پژو پارس در برف و کولاک جاده سرچم مراتب با عنایت به حساسیت موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی یگان‌های امدادی میاندوآب و فرماندهی انتظامی باروق یک تیم تلفیقی به محل حادثه اعزام و تعداد پنج سرنشین این خودروها که به علت عدم شناخت رانندگان از محور مواصلاتی دچار حادثه شده بودند، بدون خسارت مالی و جانی نجات یافتند.

فرمانده انتظامی میاندوآب به شهروندان توصیه کرد از تردد در جاده‌های برفگیر خودداری کرده و وسابل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، وسایل گرمایی و زنجیر چرخ تجهیز کرده و در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

شهرستان باروق در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و بیشتر روستاهای آن نیز در مناطق کوهستانی قرار دارند که در فصل زمستان با بارش برف راه آنها براثر کولاک و بوران مسدود می‌شود به طوری که روز گذشته راه هشت روستای این شهرستان مسدود شده بود که با تلاش چند ساعته راهداران باز شد.

منبع: ایرنا