شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فیلم سینمایی

تهیه‌کننده فیلم سینمایی شماره ۱۰: ضروری است که قهرمانان دفاع مقدس را به جوانان نشان دهیم

تهیه‌کننده فیلم سینمایی شماره ۱۰: ضروری است که قهرمانان دفاع مقدس را به جوانان نشان دهیم

ابراهیم اصغری می گوید اگر سینما شرایط و امکانات لازم را در اختیار مخاطبان و عوامل ساخت فیلم قرار دهدمن مطمئنم هیچ مخاطبی ناراضی از سالن سینما خارج نمیشود.جوانان جامعه ما لازم دارند قهرمانان دفاع مقدس رابشناسند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا؛ ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی "شماره ۱۰" در پاسخ به سوال خبرنگار برنا و اینکه در شرایط فعلی ژانر دفاع مقدس هم در تولید سخت هست و هم در بحث گیشه چگونه شد که به سمت ساخت فیلم در ژانر دفاع مقدس رفتید گفت: اولا من شخصا به ساختن فیلم هایی با محتوای سخت علاقه مند هستم دوما اینکه عدم تبلیغات صحیح یا زمانبندی نامناسب برای اکران فیلم ها دلیلی نمیشود که ما به تولید محتوای دفاع مقدس نپردازیم بلکه به نظر بنده با توجه به شرایط فعلی جامعه نیاز به ساخت فیلم هایی در ژانر دفاع مقدس دارد.

وی ادامه داد: بنظر من این فیلم با چنین محتوایی میتواند مخاطب خاص به خود را جذب کند به شرط اینکه شرایط و امکانات مناسبی برای ورود مخاطب به ویژه مخاطب قشر جوان به سالن سینما امکان پذیر باشد.

اصغری تصریح کرد: من مطمئنم با رعایت الزامات هیچ مخاطبی با هر سمت و سوی فکری ناراضی از سالن سینما خارج نمیشود چراکه در حال حاضر نیاز است قهرمانان در تاریخ تصویری سینما ثبت شوند.

انتهای پیام